IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?
Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?
Det där är definitivt positivt! Grattis! (Höll ju tummarna jättehårt!)
Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?
Grattis! På lördag? Berätta på en gång! Han vill ju bli lika glad som du :)
Så jag skriver... Märks att jag är lite uppe i varv!
Jag hade aldrig kunnat vänta så länge!
Ett litet paket är ju fint, med testet inslaget eller servera honom frukost på sängen och så är det ett av inslagen?
Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?