• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Fröken Smilla
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:06:39 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

Det där är definitivt positivt! Grattis! (Höll ju tummarna jättehårt!)
  • Utflykt i verkligheten

Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?

• Utflykt i verkligheten
    Fröken Smilla skrev 2015-02-17 18:12:56 följande:

Det där är definitivt positivt! Grattis! (Höll ju tummarna jättehårt!)

Gillar dina tummar!!!!
  • Linda8110
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:15:17 följande:

Tårarna bara rinner! Är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Mannen vet inget ännu... Tänkte överraska honom med en middag på lördag och då berätta. Något förslag på något roligt sätt att berätta?

Grattis! På lördag? Berätta på en gång! Han vill ju bli lika glad som du :)
  • Fröken Smilla

Jag hade aldrig kunnat vänta så länge!

Ett litet paket är ju fint, med testet inslaget eller servera honom frukost på sängen och så är det ett av inslagen?
  • Utflykt i verkligheten
    Linda8110 skrev 2015-02-17 18:39:55 följande:

Grattis! På lördag? Berätta på en gång! Han vill ju bli lika glad som du :)

Grejen är att vi inte ses förrän då. Jag inte gärna berätta över telefon.
  • Utflykt i verkligheten
    Fröken Smilla skrev 2015-02-17 18:42:43 följande:

Jag hade aldrig kunnat vänta så länge!

Ett litet paket är ju fint, med testet inslaget eller servera honom frukost på sängen och så är det ett av inslagen?

Bra tips!
  • lisodan
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:06:39 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

Jag sa ju det! Ett streck är ett strecK! Grattis!!!!!
  • Kingston

Grattis gumman! Jag skulle också gråta floder, men att du ska hålla dig till på lördag... Det hade jag aldrig fixat haha!

Jag efterlyser också roliga tips att kläcka det på men kommer inte på något jättebra direkt (sedan vågar jag inte ens hoppas på positivt test ändå så jag har inte lagt ner så väldans mkt tankeverksamhet på det där).

Köp ett par söta babystrumpor och slå in kanske? :)
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari