• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Kakan1976
    Linda8110 skrev 2015-02-18 07:02:48 följande:

Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...

Usch då! Men som andra har sagt så kan det ju vara något annat så ta inte ut något i förskott. Ibland får man till exempel en blödning på den dagen men skulle haft sin mens.

Kram
  • shinyxxx

Mina bröst har vart spända i flera dagar imorse var det borta... Jag ska inte ha mens nu, är 13 dagar efter mensdag. Skulle jobbat inatt men orkar inte det. Pratade med kliniken, dem sa att det antingen kunde vara början till missfall el så var det ingen fara.. Bara vänta o se.. Men vad jobbigt det här är. Att det aldrig ska få flyta på o gå bra ..:(

• Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 09:52:11 följande:

Mina bröst har vart spända i flera dagar imorse var det borta... Jag ska inte ha mens nu, är 13 dagar efter mensdag. Skulle jobbat inatt men orkar inte det. Pratade med kliniken, dem sa att det antingen kunde vara början till missfall el så var det ingen fara.. Bara vänta o se.. Men vad jobbigt det här är. Att det aldrig ska få flyta på o gå bra ..:(

Fy fasen vad jobbigt. kan du inte åka in till gynakuten för att kolla upp det? Vilken vecka är du?
  • Utflykt i verkligheten
    shinyxxx skrev 2015-02-18 09:52:11 följande:

Brösten kan växla. Ibland spänt och ont, och ibland inte kännas något alls. Så att det just idag inte känns något behöver inte betyda något. Men jag förstår att du är orolig. Bra att du har fått en telefontid! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Utflykt i verkligheten
    shinyxxx skrev 2015-02-18 10:35:56 följande:

Ska få komma dit idag på ultraljud.. Nervös så ja spricker ...

Vad skönt! Då får du svar idag iaf. Vilken tid ska du vara där?
  • shinyxxx

13.30... Fy fn vad det här är jobbigt... Vet inte hur jag ska kunna ta emot ett negativt besked...

• Kakan1976
    shinyxxx skrev 2015-02-18 10:57:03 följande:

13.30... Fy fn vad det här är jobbigt... Vet inte hur jag ska kunna ta emot ett negativt besked...

Håller tummarna för positivt besked!
  • Utflykt i verkligheten
    shinyxxx skrev 2015-02-18 10:57:03 följande:

Håller tummarna här med!
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari