• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Linda8110
    Kakan1976 skrev 2015-02-18 09:34:05 följande:
    Usch då! Men som andra har sagt så kan det ju vara något annat så ta inte ut något i förskott. Ibland får man till exempel en blödning på den dagen men skulle haft sin mens.

Kram
    Tack för stöd! Jo jag vet att man kan få en blödning, men inte denna "flod" i 1v tid... Får pausa en månad nu och ta nya tag sen om allt ser bra ut!
  • lisodan
    Linda8110 skrev 2015-02-18 17:53:27 följande:

Pratade med Huddinge imorse. De sa precis som jag tror att det med största sannolikhet är missfall eftersom jag blödit mycket i 1 veckas tid samt att alla symptom jag hade förr är borta. Jag ska ringa dem igen när jag slutat blöda och då åka in på koll så det ser bra ut. Sorgligt men ändå en speciell känsla att få se ett streck!

Ja, det är ju positivt att du KAN bli gravid!!! Har ni några i frysen?
  • lisodan
    Linda8110 skrev 2015-02-18 17:53:27 följande:

Pratade med Huddinge imorse. De sa precis som jag tror att det med största sannolikhet är missfall eftersom jag blödit mycket i 1 veckas tid samt att alla symptom jag hade förr är borta. Jag ska ringa dem igen när jag slutat blöda och då åka in på koll så det ser bra ut. Sorgligt men ändå en speciell känsla att få se ett streck!

• Linda8110
    lisodan skrev 2015-02-18 18:01:31 följande:
    Haha ja det är positivt! Ja vi har 9 embryon kvar i frysen efter detta.
  • Gweny
    shinyxxx skrev 2015-02-18 17:27:50 följande:

Ja det känns skönt. Är det för tidigt för o se hjärtaktivitet i vecka 6+2 de syntes då inye än iaf..

Vi såg ett hjärta slå i v.6+1   
    har man sett ett hjärta slå, minskar risken för mf radikalt tydligen.... 

men dessvärre fick jag ma några dagar senare, jättetufft. efter det så har det aldrig gått igen. Detta var efter 1 års försök och vi hade gett upp att det skulle gå.
  • Gweny
    Linda8110 skrev 2015-02-18 18:57:17 följande:
    Haha ja det är positivt! Ja vi har 9 embryon kvar i frysen efter detta.
    uch tråkigt att det blev så, men bra att ni har så många i frysen, ligger nog starka små och väntar på er!
  • Linda8110
    Gweny skrev 2015-02-18 19:24:36 följande:
    uch tråkigt att det blev så, men bra att ni har så många i frysen, ligger nog starka små och väntar på er!
    Ja får hålla tummen för det :)
  • Kingston

Ruvdag 4 och jag har redan tröttnat på att vänta! Aaahhh... Varför går tiden så långsamt?

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari