• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Josefinehej
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 22:42:17 följande:

Tack alla! Ja det är tortyr att inte få berätta förrän på lördag, men så får jag ju skylla mig själv som testade så tidigt...

Det lutar åt att jag gör som ni säger: Slå in ett paket med testet och nåt sött bebisplagg som det står pappa på. Han kommer gråta floder! Jag kommer gråta floder!

Han har längtat i så många efter barn och under bra lång tid visste han inte ens om det var möjligt att göra IVF eftersom att man inte gör utredning på singlar. Så lyckan var total när vi fick reda på att han hade spermier att hämta direkt från testiklarna. Och nu är jag gravid! Helt ofattbart!! Och underbart!

så vilken dag plussade du på? (Sorry om du redan skrivit det men har missat det isåfall) :)
  • Linda8110

Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...

• Kingston
    Linda8110 skrev 2015-02-18 07:02:48 följande:

Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många... phpLyaYlC32786.jpg

Kramar om! Jag beklagar verkligen! Ta hand om dig och varann <3
  • Linda8110
    Kingston skrev 2015-02-18 07:45:23 följande:
    Tack!!!
  • lisodan
    Linda8110 skrev 2015-02-18 07:02:48 följande:

Tog detta på morgonen. Jag har tydligen varit gravid och har nu ett tidigt missfall... Blöder massor. Känslorna är många...

Beklagar verkligen. Men se till att bli ordentligt undersökt och fortsätt ta progesteron tills dess. Det finns ju dem som blöder mycket i början och det ändå är ok. Vill inte ge dig falska förhoppningar, men dumt att sluta med Progesteronet iaf. Snacka med kliniken!
  • Utflykt i verkligheten
    Josefinehej skrev 2015-02-18 06:52:02 följande:
    blir alldeles varm i hjärtat att läsa det du skriver. Även om jag misslyckas så kan jag verkligen glädjas med dig och alla andra här <3

kram
    Du är fantastisk! Tack snälla du! Och min magkänsla säger mig att det kommer lösa sig för dig med så småningom. {#emotions_dlg.flower}
  • Utflykt i verkligheten
    Josefinehej skrev 2015-02-18 06:52:40 följande:
    så vilken dag plussade du på? (Sorry om du redan skrivit det men har missat det isåfall) :)
    Plussade igår. Har egentligen testdag 23/2.
  • Utflykt i verkligheten
    Kingston skrev 2015-02-18 07:45:23 följande:
    Kram på dig! Och jag håller med lisodan om att du bör kontakta kliniken innan du avslutar behandlingen.
  • Utflykt i verkligheten
    shinyxxx skrev 2015-02-18 06:25:40 följande:

Som ni vet plussade jag 11/2. Har sen igår fått ljusbruna flytningar .. Livrädd för att det är missfall på g.. Känner mig helt knäckt !!:(

Fast sådana kan man ju få utan att det ska vara någon fara har jag info om. Ring kliniken och be om att få prata med någon som kan stötta dig oavsett.
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari