IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej!
Jag hade insättning av ett fint ägg i fredags, så jag ruvar nu för fullt.
Räknas det som ruvardag 3 eller 4 idag för mig då?
Räknar man insättningsdagen som ruvardag 1?
Testdag 1/3
Jag hoppas att vi får se massa plus här snart :)
Själv är jag så nervös att jag spricker!
Vad heter hon? Går på SU nämligen.
Vad kul "89madeleine" så ja då är vi 3 väldigt nära varandra :) heja dig också!
jag har också haft lite molvärk idag men ytterst lite, knappt märkbart. Senaste gången jag var gravid kände jag ingenting innan BIM men alla andra år/månader man inte va gravid kände man Huuur mycket som helst så jag vet inte om jag "vill" känna något :) kroppen fuckar upp mitt huvud (och googlingsfingrar)
Då är du på nästan samma stadie som mig och "Josefinehej" :)
Vi är också väldigt nervösa! Vi håller tummarna för att det går vägen för oss nu!
Idag har jag haft lite molvärk till och från, spec. på höger sida av någon anledning.
Hur ska det här sluta?!
jag har också haft lite molvärk idag men ytterst lite, knappt märkbart. Senaste gången jag var gravid kände jag ingenting innan BIM men alla andra år/månader man inte va gravid kände man Huuur mycket som helst så jag vet inte om jag "vill" känna något :) kroppen fuckar upp mitt huvud (och googlingsfingrar)
hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3
Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...
kram
Hej!
Jag har en liten äcklig fråga som kanske någon här kan svara på..
Jag hade äggplock den 27/1
Återföring den 30/1
Testdag 15/2
Men, är det någon här som har fått bruna flytningar ca tre dagar innan testdag som övergår till rött i tre dagar sedan går över till bruna flytningar igen och vet vad det kan betyda??
Kan tillägga att jag inte har haft någon mensvärk eller några känningar alls som jag brukar få innan mens..
Tacksam för svar :)
Hej!
Jag har en liten äcklig fråga som kanske någon här kan svara på..
Jag hade äggplock den 27/1
Återföring den 30/1
Testdag 15/2
Men, är det någon här som har fått bruna flytningar ca tre dagar innan testdag som övergår till rött i tre dagar sedan går över till bruna flytningar igen och vet vad det kan betyda??
Kan tillägga att jag inte har haft någon mensvärk eller några känningar alls som jag brukar få innan mens..
Tacksam för svar :)