• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Josefinehej
    Heystella skrev 2015-02-17 13:11:12 följande:

Det blev missfall även denna gång. Ska gå och gräva ner mig nu :(

nej vad tråkigt... kram <3
  • Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-17 13:09:02 följande:
    25:e. Du då? Vi borde ju fått samma testdag?
    jag har 27e så ännu senare!! :/ men egentligen tycker jag inte om att jag har en testdag på en veckodag :P ska du tjyva?
  • Kingston
    Josefinehej skrev 2015-02-17 13:48:59 följande:
    jag har 27e så ännu senare!! :/ men egentligen tycker jag inte om att jag har en testdag på en veckodag :P ska du tjyva?
    Oj... Då kan du gott tjyva :P

Jag har ännu inte bestämt mig. Både vill och inte vill.

Kommer bli så besviken om jag testar tidigt och det är negativt, men å andra sidan kan det vara kul att tjyva lite för då har jag tid att komma på någon kul överraskning till sambon som fyller år, OM det nu skulle vara positivt :)
  • Kingston

Usch vad sorgligt! Hur sjutton ska man orka igenom allt det här?

Beklagar verkligen <3
  • Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-17 13:53:37 följande:
    Oj... Då kan du gott tjyva :P

Jag har ännu inte bestämt mig. Både vill och inte vill.

Kommer bli så besviken om jag testar tidigt och det är negativt, men å andra sidan kan det vara kul att tjyva lite för då har jag tid att komma på någon kul överraskning till sambon som fyller år, OM det nu skulle vara positivt :)
    ja jag vill tjyva men min sambo har sagt säkert 10 gånger att jag FÅR INTE testa utan honom :p  och sen så vågar jag inte testa tidigt heller. kanske tillochmed passerar testdagen för jag är så rädd för resultatet... :/ livrädd samtidigt som man vill så gärna veta.. konstigt det här..
  • Linda8110

Blöder två gånger under samma mensperiod! Mensens sista dag var i fredags och i söndags kväll började jag blöda IGEN och blöder fortfarande. Inte mycket, men tillräckligt för att behöva skydd. Aldrig haft så förut. Fattar noll?!?! Kan ju inte göra en FET om jag blöder hela tiden....

• Linda8110

Lider med dig! Stor kram
  • Petris

Fy va trist! :( lider verkligen m dig,Massa styrke kramar.<3

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari