IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej!
Jag hade insättning av ett fint ägg i fredags, så jag ruvar nu för fullt.
Räknas det som ruvardag 3 eller 4 idag för mig då?
Räknar man insättningsdagen som ruvardag 1?
Testdag 1/3
Jag hoppas att vi får se massa plus här snart :)
Själv är jag så nervös att jag spricker!
Tack fröken smilla. Sista försöket va tsh nere på 2.1 igen....men man undrar varför det åkt jojo. Vi har mkt problem med sköldkörteln på pappas sida och det sägs man kan ha problem innan det syns ordentligt i prover. Om vi gör ännu ett sista försök (varit många sista försök) så ska jag träfda en endolrinolog först.... remissen tog dock 3 månader.
Det är riktigt ledsamt att läsa era inlägg, men jag hoppas ni är starka och orkar ta nya tag. Jag ligger fortfarande inlagd på sjukhus pga överstimulering. Segdragen historia men jag hoppas att jag slipper tappas på vätska. Får dropp och blodförtunnande sprutor än så länge.
Det är riktigt ledsamt att läsa era inlägg, men jag hoppas ni är starka och orkar ta nya tag. Jag ligger fortfarande inlagd på sjukhus pga överstimulering. Segdragen historia men jag hoppas att jag slipper tappas på vätska. Får dropp och blodförtunnande sprutor än så länge.
Hej!
Jag hade insättning av ett fint ägg i fredags, så jag ruvar nu för fullt.
Räknas det som ruvardag 3 eller 4 idag för mig då?
Räknar man insättningsdagen som ruvardag 1?
Testdag 1/3
Jag hoppas att vi får se massa plus här snart :)
Själv är jag så nervös att jag spricker!
Gweny vad va ditt tsh på för att få levaxin? Mitt har varit uppe på 4,7 utan att ivf kliniken reagerat.
Tack fröken smilla. Sista försöket va tsh nere på 2.1 igen....men man undrar varför det åkt jojo. Vi har mkt problem med sköldkörteln på pappas sida och det sägs man kan ha problem innan det syns ordentligt i prover. Om vi gör ännu ett sista försök (varit många sista försök) så ska jag träfda en endolrinolog först.... remissen tog dock 3 månader.
Noctura>> uch då, hoppas du mår bättre snart!
89madde>> åh så kul, hoppas det växer på sig fint hos dig nu.
happyland>> fy vad tråkigt!!!
Noctura>> uch då, hoppas du mår bättre snart!
89madde>> åh så kul, hoppas det växer på sig fint hos dig nu.
happyland>> fy vad tråkigt!!!