• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Fröken Smilla
    Happyland skrev 2015-02-16 13:14:56 följande:

Negativt test här idag. Bättre lycka till er andra!

Tänkte på dig igår. Jag beklagar verkligen... Kram!
  • GrukanGrace

RD7 med bladtosyst

Femte försöket första i naturlig cykel

2 MF båda "egenproducerade" ej ivf

Idag började jag blöda.

Fan

• Kakan1976
    GrukanGrace skrev 2015-02-16 13:21:49 följande:

RD7 med bladtosyst

Femte försöket första i naturlig cykel

2 MF båda "egenproducerade" ej ivf

Idag började jag blöda.

Fan

Vad fan! Usch vad tråkigt. Jag beklagar verkligen.

Kram
  • Josefinehej

hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3

Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...

kram

• Kingston
    Josefinehej skrev 2015-02-16 13:37:00 följande:

hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3

Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...

kram

Ja det är väldigt mycket tråkigheter här inne just nu :(

Jag fick ju tillbaka min blastocyst i lördags så vi är väl på samma stadie antar jag? Har ingen aning om hur man räknar ruvdagar och sådär med blastocyster... Känner mig som en riktigt nybörjare!

Tråkigt att ingen klarade sig till frysen.

Men det behöver inte betyda att den du har fått inte klarar sig... Du har ju trots allt fått tillbaka den som sett bäst ut och de klarar sig dessutom bättre i din livmoder än i en inkubator. Så ge inte upp ännu. Du kan ju inte överge mig hehe ;)
  • Kakan1976

Urk, vad ledsamt det är med alla negativa besked idag. Det är bedrövligt att det ska behöva vara så här svårt att få barn.

Jag hoppas att alla orkar kämpa på för jag måste tro att det till slut löser sig för oss alla.

Stor varm kram till alla er som inte lyckats på det här försöket. Jag beklagar verkligen.

• Josefinehej
    Kingston skrev 2015-02-16 14:09:47 följande:
    Ja det är väldigt mycket tråkigheter här inne just nu :(

Jag fick ju tillbaka min blastocyst i lördags så vi är väl på samma stadie antar jag? Har ingen aning om hur man räknar ruvdagar och sådär med blastocyster... Känner mig som en riktigt nybörjare!

Tråkigt att ingen klarade sig till frysen.

Men det behöver inte betyda att den du har fått inte klarar sig... Du har ju trots allt fått tillbaka den som sett bäst ut och de klarar sig dessutom bättre i din livmoder än i en inkubator. Så ge inte upp ännu. Du kan ju inte överge mig hehe ;)
    ja vi hade ju äggplock samma dag så det måste ju vara precis samma :) då är du idag är RD2! och jag på RD5 (men våra embryon är lika gamla) :P 

ja jag hoppas att det är så men det är svårt att undgå att det känns väldigt nere just nu. jag överger dig inte! Jag hoppas att vi båda får ett fint plus om några dagar! :)
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari