IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Negativt test här idag. Bättre lycka till er andra!
RD7 med bladtosyst
Femte försöket första i naturlig cykel
2 MF båda "egenproducerade" ej ivf
Idag började jag blöda.
Fan
RD7 med bladtosyst
Femte försöket första i naturlig cykel
2 MF båda "egenproducerade" ej ivf
Idag började jag blöda.
Fan
hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3
Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...
kram
hej alla ivf-vänner! Många tråkiga besked dem senaste 2 dagarna här nu känner jag.. kämpa vidare <3
Själv ringde jag till huddinge för jag behövde ha mer lutinus. Då passade jag på att fråga om hur det hade gått med mina 2 ägg som skulle vidareodlas/frysas. Och inga hade klarat sig till frysen :( det känns inte alls bra.Varför skulle just det ägget jag har fått tillbaka klara sig? usch vad ledsen man blir, men får inte ge upp än antar jag...
kram
Urk, vad ledsamt det är med alla negativa besked idag. Det är bedrövligt att det ska behöva vara så här svårt att få barn.
Jag hoppas att alla orkar kämpa på för jag måste tro att det till slut löser sig för oss alla.
Stor varm kram till alla er som inte lyckats på det här försöket. Jag beklagar verkligen.
Grukangrace..... vad tråkigt :( Vi får ge varandra en styrkekram här inne.