IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Heystella. Fick du tillbaka ett eller två embryo?
Började blöda idag och mitt 2:a tidiga missfall verkar vara ett faktum. Jävla skit kropp.
Ruv dag 10 och jag har börjat blöda bara som den.... Fattar verkligen ingenting. Är så ledsen... Då har jag väl misslyckats med mitt första ivf försök. Ska ändå ta ett grav. test imorgon men tror inte det är något då jag blöder så mycket. Hur kan man få mens så tidigt?! Gjorde ÄP för 12 dagar sen...
Heystella ledsen.... men avvakta lite och se vad ser blir av blödningen. Den kanske avtar?. Är det för tidigt för vul? Vi åkte till gynakuten v7 då jag fick en blödning efter plus på sticka o blodprov.
Styrkekram till dig!
Heystella ledsen.... men avvakta lite och se vad ser blir av blödningen. Den kanske avtar?. Är det för tidigt för vul? Vi åkte till gynakuten v7 då jag fick en blödning efter plus på sticka o blodprov.
Styrkekram till dig!
Blir gaaaalen här hemma. Dag 13 efter äl i morgon och ännu inget spår av mens eller rosa flytningar av lutinus. Men den dyker väl upp som gubben i lådan när jag slappnat av o börjat hoppas på tidplan dag 14 efter äl.
Niskan ruvardag 10 innebär att du tog äl sprutan ett par dgr innan dess? Jag får min mens ca 14 dgr efter äl. Även vid ivf. Hur är din lutealfas i en cykel utan ivf?
Ja, jag tog sprutan den 31/1 gjorde ÄP 2/2.
Min cykel har blivit så konstig på sistone men mellan 25-28 dagars..
Niskan ruvardag 10 innebär att du tog äl sprutan ett par dgr innan dess? Jag får min mens ca 14 dgr efter äl. Även vid ivf. Hur är din lutealfas i en cykel utan ivf?
Mm, man är två i det. Ta hand om varandra nu!
Tack! Just nu är jag mest orolig för maken som tog detta mkt hårt!
Är också nervös för att det inte vill sig. En dag positiv, andra dagen deppig och tror att det är kört. Alltid något att vara orolig över. Samtidigt är man väldigt glad. Har VUL 16/3.
Tack kingston det värmer! Hoppas du har rätt o att all denna väntan snart är till ända! Hoppas det samma för dej.