• Gbgkvinna79

IVF 2015 januari - februari

Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år. 
    Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år. 

• Svar på tråden IVF 2015 januari - februari
  • Kingston
    Kakan1976 skrev 2015-02-15 05:11:23 följande:

Ja!!! Inte sovit många timmar inatt men det får det vara värt. phpxNwepS64778.jpg

Stort grattis till dig kakan!!
  • Kingston

Någon som har något förslag på hur man kan göra själva gravtestet lite "speciellt"?

Vi har testdag på sambons födelsedag och jag nojar för det där lite... Om testet visar negativt känns det som om det kommer förstöra hela dagen (men inte mkt jag kan göra åt det tyvärr).

Men om det är positivt så blir det ju världens bästa present ever! Så då hade jag velat presentera det på ett lite roligare sätt.

Typ slå in testet i fina snören, men det känns inte tillräckligt storslaget haha...

Så har ni några roliga förslag? :)

• mom2012

Jag hade nog tagit testet i smyg på morgonen. Vi ger frukost på sängen här, så om ni gör samma så kunde du ha ljus kaffe tårtbit/macka o ett gravtest som bonus om det är plus :)

Eller så slår du in det i en paket ;)

• GrukanGrace

Tjohooooooo grattis!!!!!

Ja!!! Inte sovit många timmar inatt men det får det vara värt.

• GrukanGrace

Jag är 41 nu och förra året när jag var 40 år fick vi sätta tillbaka 2 och deg hänger ihop med sannilikhet för graviditet. Så om ni bara får sätta tillbaka ett är det för att MSN bedömer att det ser bra ut och för att ni är unga tror jag. Kram

Söndag skrev 2015-02-15 07:27:48 följande:

Vi fick informationen om att de inte FÅR sätta in två fina är de dock av sämre kvalité eller man trots ett par försök inte har plussat så kan man erbjudas två.

• Josefinehej

Grattis!! :)

• Bebro001

Grattis!!!! :D härligt!

• Bebro001

Tråkigt att höra! :( är så jobbigt med negativa besked. Tillåt dig själv att vara ledsen. Sen håller jag tummarna för er!

MadArp skrev 2015-02-15 06:21:25 följande:

Rad 13 gravtest visar negativt och jag blöder.. Mailade precis kliniken för att höra vad som händer nu!! Tomhet!

Svar på tråden IVF 2015 januari - februari