IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Men fortfarande hög temp... Jag fortsätter dock mwd lutinus fram till testdag då min blödning varit så konstig. Även fast jag vet att det är kört.
Tjejer! Jag fick rosa/rött på Crinonebehållaren ett par gånger, och även rosa och bruna crinoneklumpar. Det gick ju bra ändå! Så det betyder inget ännu håller tummarna för er!
Nej inte tagit temp, men jag vet inte va jag har för basaltemp, testar aldrig...
Dock fryser jag hela tiden men det gör jag väldigt ofta så inget ovanligt..
Dum fråga kanske men stiger tempen vid graviditet eller???
Lisodan jag är 29 år. Vill också känna att vi ggör allt vi kan därför känns det bra att börja sätta sig in i hur adoption går till. Nu vet vi fortfarande inte om vi fått något till frysen men vi kör på med tredje försöket såsmåningom... lycka till med nuvarande grav. Jag håller tummarna!
Medarp, tänk på att det kan komma rosa/bruna flytningar trots graviditet. Har du tagit tempen? Till er som gör det, går det verkligen att tillförlita sig på basaltemp om man samtidigt tar progesteron? Det är väl i vanliga fall progesteron som kroppen själv bildar som drar upp basala kroppstemperaturen.. Har själv en mensliknande blödning
Jag går in på dag fyra med sprayen. Jag tycker det fungerar riktigt bra. Jag känner ingenting just nu. Inte kallare, inte varmare ingenting. Jag funderar på hur lång tid tar det för sprayen att stänga av hormonerna helt? Och hur noga är ni med spraystiden? Gör det nått att man är en kvart sen om det skulle behövas/inte gå?
Nej inte tagit temp, men jag vet inte va jag har för basaltemp, testar aldrig...
Dock fryser jag hela tiden men det gör jag väldigt ofta så inget ovanligt..
Dum fråga kanske men stiger tempen vid graviditet eller???
Ju närmare BIM jag kommer desto mer galen blir jag på detta väntande ;) Men 4 dgr kvar "bara" :)
Ju närmare BIM jag kommer desto mer galen blir jag på detta väntande ;) Men 4 dgr kvar "bara" :)
Då var även jag ruvare och "gravid tills dess att motsatsen är bevisad" som läkaren så fint sa :)
Tycker allt känns väldigt overkligt men hoppas tiden fram till testdag går skitfort för jag vill inte vänta mer nu... Har ju väntat hela livet känns det som ;)
Fick dessutom minst 2 jättefina blastisar till frysen. Tumme upp på det!
Grattis Kingston!
Då var även jag ruvare och "gravid tills dess att motsatsen är bevisad" som läkaren så fint sa :)
Tycker allt känns väldigt overkligt men hoppas tiden fram till testdag går skitfort för jag vill inte vänta mer nu... Har ju väntat hela livet känns det som ;)
Fick dessutom minst 2 jättefina blastisar till frysen. Tumme upp på det!