IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag går in på dag fyra med sprayen. Jag tycker det fungerar riktigt bra. Jag känner ingenting just nu. Inte kallare, inte varmare ingenting. Jag funderar på hur lång tid tar det för sprayen att stänga av hormonerna helt? Och hur noga är ni med spraystiden? Gör det nått att man är en kvart sen om det skulle behövas/inte gå?
Hej, tänkte precis skriva om mig så såg jag ditt inlägg. Jag är på ruv dag 9 idag och får också som rosa flytningar. Haft lite som mensvärk idag. Känns som att mensen är på väg redan :(
Någon annan som har erfarenhet? Börjar bli orolig nu......
RD dag 12, igår kväll när jag skulle ta lutinus, var det lät rosa på pinnen, blev jätte rädd och orolig, hade sen hela förnatten mensvärk somnade och vaknade med mensvärk nu också. Lite rosa som följt med tablettresterna ut..... Blir så orolig och känner att jaha nu kommer mensen...... Har också de senaste 3-4 nätterna sådana nattliga svettningar?!
Känns som en väldigt dyster start på lördag morgonen skall nu åka iväg till jobbet, tyvärr....
Så jävla jobbigt!! Håll ut men jag vet inte hur!!
Hej, tänkte precis skriva om mig så såg jag ditt inlägg. Jag är på ruv dag 9 idag och får också som rosa flytningar. Haft lite som mensvärk idag. Känns som att mensen är på väg redan :(
Någon annan som har erfarenhet? Börjar bli orolig nu......
Jag är på RD 9 och det hemskt nervöst nu. Jag tänkte testa imorgon. Jag har lite ont i brösten vilket känns lovande men jag hade sänkt temperatur i morse vilket inte känns lovande. Blir galen!
Förstår er oro. När hade ni tänkt testa?
Jag tänkte försöka hålla mig o testa BIM vilket är tisdag. Min mens kommer oftast 14 dgr efter äl. Min testdag är 23/2.
Fick tillbaka 3 dgrs o är på rd8 nu.
Kakan1976 fick du blasto?
Jag tänkte försöka hålla mig o testa BIM vilket är tisdag. Min mens kommer oftast 14 dgr efter äl. Min testdag är 23/2.
Fick tillbaka 3 dgrs o är på rd8 nu.
Kakan1976 fick du blasto?
Haha de här vart ju pannkaka nör ja skulle lägga till kliniken ifrån telefon. Förlåt.
Oj! Det skulle inte vara en massa frågetecken där. Det var en smiley från mobilen.
En undran bara. Ni som ruvar. Vilka tider tar ni er lutinus??
Lisodan jag är 29 år. Vill också känna att vi ggör allt vi kan därför känns det bra att börja sätta sig in i hur adoption går till. Nu vet vi fortfarande inte om vi fått något till frysen men vi kör på med tredje försöket såsmåningom... lycka till med nuvarande grav. Jag håller tummarna!
Medarp, tänk på att det kan komma rosa/bruna flytningar trots graviditet. Har du tagit tempen? Till er som gör det, går det verkligen att tillförlita sig på basaltemp om man samtidigt tar progesteron? Det är väl i vanliga fall progesteron som kroppen själv bildar som drar upp basala kroppstemperaturen.. Har själv en mensliknande blödning