IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
och även detta försök misslyckades... Vet inte hur vi ska göra nu. Detta var vårt andra ET och vet ej om vi har några ägg i frysen. Ska ringa och fråga imorn.. Tror dock ej på fet då äggen sist klarade upptining dåligt! Känner att allt är hopplöst. Vet ej hur vi ska orka gå vidare. Prick på 14e dagen efter ÄP/Äl så kommer blödningen. Precis som vanligt. Förstår ej hur det kan verka som att allt "fungerar" men så gör det ändå ej det...
Några här som börjat fundera på adoption?
Ni kan även lägga in mig under gravida :) Dock är jag överstimulerad och ligger på sjukhus men jag hoppas det blir bättre snart och att fröt mår bra där inne :)
En undran bara. Ni som ruvar. Vilka tider tar ni er lutinus??
En undran bara. Ni som ruvar. Vilka tider tar ni er lutinus??
RD dag 12, igår kväll när jag skulle ta lutinus, var det lät rosa på pinnen, blev jätte rädd och orolig, hade sen hela förnatten mensvärk somnade och vaknade med mensvärk nu också. Lite rosa som följt med tablettresterna ut..... Blir så orolig och känner att jaha nu kommer mensen...... Har också de senaste 3-4 nätterna sådana nattliga svettningar?!
Känns som en väldigt dyster start på lördag morgonen skall nu åka iväg till jobbet, tyvärr....