IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Hej!
Jag är gärna med i den här gruppen, vi ska göra syskonförsök hos IVF Nordic i Göteborg. (När vi fick vårt första barn gjorde vi ivf:en på RMC i Malmö.) Jag ska börja med Puregon-sprutor på söndag 15/2. Ska göra korta protokollet. Jag är 39 år, är första försöket hos dem.
Oj vad många inlägg - hänger inte med i svängarna Jag är iaf på RD 5 efter insättning av 5-dagars blastocyst, testdag 21/2. Känner ingenting utöver svullna och ömma bröst - och det är ju lika väl lutinus och progynonet. Hur känner ni andra som ruvar??
Hallonbacken undersökte de även om bitesticklarna hadr spermier? Det verkar dock som.ni har en fantastisk kombination av ägg och donatotsperma iom det bra resyltat i befruktningsgrad. Lycka till!
Testade possitivt igår med 2 starka streck, =) Känns helt overkligt!
Här händer galet mycket!
Grattis till er två som plussat! Så himla roligt!
Jag finns inte heller med i listan alls...
Kingston: 28år
Carlanderska
Äp: 9/2
Jag kommer leva i celibat tills dess att jag slipper undan lutinus... För det är så fruktansvärt ofräscht tycker jag!
Dessutom känner jag mig än så länge väldigt svullen och öm i magen, så det får vara helt enkelt.
Nu vill jag bara att lördagen ska komma så jag kan få veta hur det har gått med våra ägg och förhoppningsvis få tillbaka något :)
Våran testdag kommer bli på sambons födelsedag och jag ska verkligen försöka hålla mig till dess... Antingen blir det världens bästa, eller världens sämsta födelsedag!
Grattis!!!! :D härligt!
Hallonbacken undersökte de även om bitesticklarna hadr spermier? Det verkar dock som.ni har en fantastisk kombination av ägg och donatotsperma iom det bra resyltat i befruktningsgrad. Lycka till!