IVF 2015 januari - februari
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Jag och min man ska göra vår första ivf nästa år.
Jag är fruktansvärt nervös över sprutorna och att vi kommer bli mer och mer hoppfulla med tiden. Någon annan som ska börja nästa år.
Ruv dag 10 och jag har börjat blöda bara som den.... Fattar verkligen ingenting. Är så ledsen... Då har jag väl misslyckats med mitt första ivf försök. Ska ändå ta ett grav. test imorgon men tror inte det är något då jag blöder så mycket. Hur kan man få mens så tidigt?! Gjorde ÄP för 12 dagar sen...
Blir gaaaalen här hemma. Dag 13 efter äl i morgon och ännu inget spår av mens eller rosa flytningar av lutinus. Men den dyker väl upp som gubben i lådan när jag slappnat av o börjat hoppas på tidplan dag 14 efter äl.
Ruv dag 10 och jag har börjat blöda bara som den.... Fattar verkligen ingenting. Är så ledsen... Då har jag väl misslyckats med mitt första ivf försök. Ska ändå ta ett grav. test imorgon men tror inte det är något då jag blöder så mycket. Hur kan man få mens så tidigt?! Gjorde ÄP för 12 dagar sen...
Fick min mens som "vanligt" efter försök 3. Hade mens i 3 dagar (som jag brukar ha) och sedan var det slut en dag. Igår kväll på dag 5 började jag blöda igen?!?! Vafan är fel nu då...? Jag blöder inte mycket men det kommer ändå så jag måste ha skydd igen.
Fick min mens som "vanligt" efter försök 3. Hade mens i 3 dagar (som jag brukar ha) och sedan var det slut en dag. Igår kväll på dag 5 började jag blöda igen?!?! Vafan är fel nu då...? Jag blöder inte mycket men det kommer ändå så jag måste ha skydd igen.
Stort grattis Kakan! Underbart :)
Hej och välkommen rosa lutinusflytningar. Suck. Då va det över för oss. Dags att acceptera att vi inte kan bli gravida igen.
Usch vad mycket tråkiga nyheter här inne. Beklagar verkligen till er som misslyckats ännu en gång :(
Känner mig riktigt ledsen... Ska det verkligen få vara såhär orättvist?
Känner att ångesten börjar krypa på mig också... Har hela tiden varit så förhoppningsfull men nu känns det som om jag vill att tiden ska stanna och stå still! Jag vill inte veta om mensen är på gång eller inte... Fy för det här!
Tack alla för omtanken ... Pratade med kliniken och det får bli nya tag efter nästa mens. Nu har jag iaf tagit ett grav.test och det visade negativt. Har avbrytit lutinus nu också....