• PD1984

IVF 2015 januari - februari

Hej på er ?

Tänkte hoppa in i denna tråd oxå ?

Är 30 år o detta är min första ivf

Jag och min sambo va på samtal i går o lade upp våra plan.

Jag börjar med spray den 24/2. Är på Linné i uppsala :)

• PD1984
    noctura skrev 2015-01-24 23:05:55 följande:

Då är du tillagd :) Spännande! Du ska se att behandlingen kommer att gå jättebra :) Hittade själv hit till tråden förra veckan och det är kul att vi är många som följs åt.

Tack ? vad kul! Hoppas det går vägen för alla o att alla får ett efterlängtat ?
  • PD1984

Hej på er!

Det verkar gå bra för de flesta o det är kul att läsa :)

Pratade nyss med min läkare o fick reda på nya datum pga min mens kom tidigare än beräknat så om om någon har lust att skriva i listan åt mej vore det underbart. Spraystart 20/2, Sprutstart 11/3 och ÄP vecka 13 :)

• PD1984
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-12 10:28:08 följande:

Något som ska ändras i listan? Kommer sitta vid datorn under dagen...

Du får gärna ändra mitt datum på spraystart till den 20/2 och Sprutstart 11/3 o ÄP vecka 13
  • PD1984
    Söndag skrev 2015-02-15 07:27:48 följande:

Vi fick informationen om att de inte FÅR sätta in två fina är de dock av sämre kvalité eller man trots ett par försök inte har plussat så kan man erbjudas två.

Ok tack för informationen :) jag vill gärna ha två tillbaka så jag hoppas man kan få det ändå
  • PD1984
    GrukanGrace skrev 2015-02-15 09:50:03 följande:

Jag är 41 nu och förra året när jag var 40 år fick vi sätta tillbaka 2 och deg hänger ihop med sannilikhet för graviditet. Så om ni bara får sätta tillbaka ett är det för att MSN bedömer att det ser bra ut och för att ni är unga tror jag. Kram

Jag hoppas vi får två tillbaka. När jag gick på RMC så sa dom att mina ägg va halvdålig (som jag avbröt) men nu när vi går på privat så är läget helt annorlunda. Får väl mer svar på mina frågor på onsdag då jag ska till kliniken för ett återbesök innan spraystarten :) så då ska jag minsann "tjata" lite ;)
  • PD1984
    Utflykt i verkligheten skrev 2015-02-17 18:06:39 följande:

Kunde inte låta bli att ta ett till test av ett annat märke... Ser ni vad jag ser, eller inbillar jag mig?

Grattis till plusset :)
Svar på tråden IVF 2015 januari - februari