• Queenxiter

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Hej,

Tänkte vi kunde följas åt om vi är fler som lyckats med IVF och har BF i Augusti.

Jag har BF 6 augusti :)

Detta var vårt första försök och jag är nästan lite chockad om jag ska vara ärlig, hade intalat mig själv att det var stor chans att inte lyckas så jag inte skulle bli helt knäckt utav ett misslyckat försök. Men att det tog på första försöket känns overkligt.

Kram

• Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015
  • Linda-76
    Ssa skrev 2015-01-01 12:26:00 följande:

Gott nytt år allihopa ! :)

4 Augusti - ida90 (Uppsala)

7 Augusti - queenxiter (Arvika)

8 Augusti - syntharen (Malmö)

11 Augusti - Ssa (Stockholm)

12 Augusti - Längtan2014 (Malmö)

14 Augusti - Joooo01 (Stockholm) , Linda-76

15 Augusti - Tinylove (Stockholm)

26 Augusti - Solros 76 , dumdummast

29 Augusti - MTLL

Tack! Stockholm på mig också!
  • Solros 78

Jag har mått illa nästan hela tiden. Om jag inte äter men även om jag äter för mycket. Har spytt en gång. Så svårt att få ett jämnt matintag. Värst är tandborstningen. Likadant var det vid min förra graviditet. Men från igår kväll ändrade sig illamåendet helt plötsligt. Har inte känt lika idag som de andra dagarna så lite orolig att något hänt.

• B_84

Hej, vi har också lyckats med vårt första IVF försök och har bf 27augusti 2015. Tänkte hoppa in i tråden, vore jätteskönt att ha några att bolla med som har gått genom liknande resa:)

Jag är i vecka 6 och mår illa konstant men det är så värt det!

• B_84

Hej, vi har också lyckats med vårt första IVF försök och har bf 27augusti 2015. Tänkte hoppa in i tråden, vore jätteskönt att ha några att bolla med som har gått genom liknande resa:)

Jag är i vecka 6 och mår illa konstant men det är så värt det!

• MTLL

Idag ska jag köpa Seaband på Apoteket! Jag mår illa från det att jag vaknar tills jag somnar! Står inte ut längre att må riktigt illa varje sekund! :( Hoppas ni andra mår bättre! :)

• Solros 78

Samma här mår illa hela tiden. Är värre än förra graviditeten. Är så trött så att jag inte kan hålla mig vaken. Hoppas det vänder snart så det inte blir som sist då jag mådde illa till ca v. 20

• Queenxiter

Sedan jag gick in i v10 har i princip alla symptom försvunnit, sitter hos BVC nu på inskrivning och är så orolig för att något ska vara fel. Jag känner mig precis som jag inte skulle vara gravid, kan knappt sova om nätterna. Vet att BVC inte har något UL heller så vi kan inte kolla ifall det är bra, men om två veckor är det KUB. Hoppas barnmorskan har någon lugnande förklaring varför det känns sådär.

• B_84

Jag har läst och hört från andra gravida att symtom kan komma och gå sen kan man ju även vara helt symtomfri utan att det är någon fara med barnet! Jag förstår att du är orolig men jag håller tummarna att allt är som det ska!

• Queenxiter
    B_84 skrev 2015-01-05 14:19:10 följande:

Jag har läst och hört från andra gravida att symtom kan komma och gå sen kan man ju även vara helt symtomfri utan att det är någon fara med barnet! Jag förstår att du är orolig men jag håller tummarna att allt är som det ska!

Fick höra hjärtljuden hos barnmorskan så jag blev så glad, nu kanske jag kan sova gott igen. :)
  • MTLL
    Queenxiter skrev 2015-01-05 20:01:22 följande:
    Fick höra hjärtljuden hos barnmorskan så jag blev så glad, nu kanske jag kan sova gott igen. :)
    Åhh, så härligt! Vi fick tid till den 20/1! Längtar! Men sjukt orolig över att det inte ska va nåt där... Svårt att va glad när hjärnan spelar spratt med en! Men som jag längtar! :)
Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015