• Queenxiter

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Hej,

Tänkte vi kunde följas åt om vi är fler som lyckats med IVF och har BF i Augusti.

Jag har BF 6 augusti :)

Detta var vårt första försök och jag är nästan lite chockad om jag ska vara ärlig, hade intalat mig själv att det var stor chans att inte lyckas så jag inte skulle bli helt knäckt utav ett misslyckat försök. Men att det tog på första försöket känns overkligt.

Kram

• Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015
  • Queenxiter

Det har vart likadant för mig, är i v8 nu. Har fortfarande inte kännt något speciellt och denna veckan har träningsvärken i magen också försvunnit. Men jag har börjat må lite illa sen mitten av v7 men aldrig spytt och bara om jag är hungrig eller inte ätit på någon timma. Ömma bröst och lite känslig i humöret. Skulle också gärna känna mer. Ska på vul på tisdag, längtar hur mycket som helst. Just nu bor vi hos mina föräldrar över jul och dom ska få veta på julafton, så lite jobbigt tills dess.

• dumdummast

Idag ringde jag kliniken. Fick tid för ultraljud. Ska få se våran älskade prick för första gången den 13/1

• Sälma Riit
    dumdummast skrev 2014-12-23 14:54:10 följande:

Idag ringde jag kliniken. Fick tid för ultraljud. Ska få se våran älskade prick för första gången den 13/1

Dagen efter oss! Jag är så nervös eftersom jag blöder. Inte mycket, verkligen inte mycket, men skulle vara lugnare om det upphörde.
  • längtan2014

Hoppar in här ???? grattis till alla + !

Själv har jag bf 12/8 är i vecka 8 nu efter ett fryst embryo odlat i 5 dagar ????????

Tillhör Malmö kan jag ju lägga till ????

• Linda-76

Hej alla! Hoppar in i tråden - efter 4 års försök fick vi för 2 veckor sedan äntligen ett plus på stickan! Är inne på 3e uttaget, 8 el 9 insättningen, så vi hade börjat ställa in oss på att köra adoptionsspåret istället...

Vågar inte ropa hej ännu, men allt pekar mot BF i mitten på aug. UL på ivf-kliniken 7/1 och inskrivning på MVC 13/1.

Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015