• dumdummast

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Jag hoppas gärna in här. Har testdag julafton men har tjuvtesta innan. Har hunnit ta fyra test och alla säger samma sak. Känns overkligt efter fem års tårar och kämpande.

Enligt mina egna uträkningar borde bf vara kring 25/8

• dumdummast

Jag har inte så mycket humörsvägningar svär mest på moln känns det som .

För mig är det värken i magen som är värst, molande värk hela tiden sen blir det lite intensivare men bara för en snabb sväng max 30 sekunder.

illamående kommer och går mest när jag är hungrig.

• dumdummast

Idag ringde jag kliniken. Fick tid för ultraljud. Ska få se våran älskade prick för första gången den 13/1

• dumdummast

Jag mår typ illa om jag är mätt samt om jag är hungrig så lite svårt att förhålla sig till det . Men har inte kräkts är, får bara som attacker.

• dumdummast

Jo jag tycker det är väldigt intressant hur smaklökarna ändras :). Jag kan inte dricka kaffe nå mer, kött och bearnaisesås har alltid varit en favorit men det Går inte heller. Bara växer i munnen.

• dumdummast
    Queenxiter skrev 2015-03-09 00:59:24 följande:

Hej allihopa. Tänkte höra om någon vet hur det funkar med IVF och syskon? Vi vet ingen orsak till att vi inte kunde bli gravida. Vi lyckades på första försöket.

Vi tänkte försöka med syskon själva så fort som möjligt för att inte förlora tid om det inte går. Men hur fungerar det när man har embryon kvar i frysen från första försöket?

Ni kör på samma plan som vi .

Vi kommer inte använda nå preventivmedel efter den bebis är född (fast chansen att det tar sig för oss är ganska lite).

På våran kliniken kostar det 10 000 kr per fet om du har i frysen. Så här för man betala själva när man fått ett barn.
  • dumdummast
    Queenxiter skrev 2015-03-09 21:53:16 följande:

Jag har faktiskt ingen koll på vad det kan kosta då vi gjorde via landstinget, jag har försökt att googla men får inget vettigt svar.

Vi gjorde också via landstinget, men har man i frysen får man betala själva. När man har ett barn. Så funkar det här
Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015