• Queenxiter

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Hej,

Tänkte vi kunde följas åt om vi är fler som lyckats med IVF och har BF i Augusti.

Jag har BF 6 augusti :)

Detta var vårt första försök och jag är nästan lite chockad om jag ska vara ärlig, hade intalat mig själv att det var stor chans att inte lyckas så jag inte skulle bli helt knäckt utav ett misslyckat försök. Men att det tog på första försöket känns overkligt.

Kram

• Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015
  • MTLL

Hoppar in här, plussade imorse efter 6,5 års försök! Bf är beräknat till den 29/8 - vår bröllopsdag :)

• Solros 78

Hej hoppar på här!
    Plussade den 22 december på färsk blastocyst 5 dagars. Bor i Nyköping.
    Har 3 barn sedan tidigare. som är födda 13 juni 2013, 10 feb 2005, 2 juni 2003. jag är 36 år. Alla via IVF. Men de första två med en annan far.
    Sonen född 2013 lyckades på första frysförsöket också blastocyst. Efter ett färskförsök som misslyckades. Sedan försökt med två frysförsök. Ett i maj och ett i september som misslyckades. Nu ny IVF som lyckades. Ett enda embryo som såg bra ut och den plussadeGlad. Nu så orolig att det ska bli missfall.

• Ssa

4 Augusti

ida90, Uppsala

7 Augusti

queenxiter, Arvika

8 Augusti

syntharen, Malmö

11 Augusti

Ssa , Stockholm

12 Augusti

Längtan2014, Malmö

14 Augusti

Joooo01, Stockholm

15 Augusti

Tinylove Stockholm

• Ssa

Välkomna och stort grattis Linda,MTLL,Solros :) säg till om ni vill bi tillagd på listan

Lycka till !!

• MTLL

Ssa - bf för oss är 29/8, du får gärna lägga till mig i listan :)

• Solros 78

BF för oss är den 26/8 tror jag. Om jag räknat rätt. Men blir planerat snitt så då blir det ca 2 veckor tidigare. Men det får i reda på när det närmar sig Skrattande

• Ssa

4 Augusti - ida90, Uppsala

7 Augusti - queenxiter, Arvika

8 Augusti - syntharen, Malmö

11 Augusti - Ssa , Stockholm

12 Augusti - Längtan2014, Malmö

14 Augusti - Joooo01, Stockholm

15 Augusti - Tinylove, Stockholm

26 Augusti - Solros 76

dumdummast

29 Augusti - MTLL

• MTLL

Hur har ni andra det med aptiten/illamående? Vaknade runt 8, illamående och sura uppstötningar, åt runt 9, sovit från ca 9.30 till 10.30, vaknade av illamående och sura uppstötningar och nu känner jag mig hungrig igen men jag mår rätt illa så jag tror inte jag får i mig något.

• Queenxiter
    MTLL skrev 2014-12-31 10:43:03 följande:

Hur har ni andra det med aptiten/illamående? Vaknade runt 8, illamående och sura uppstötningar, åt runt 9, sovit från ca 9.30 till 10.30, vaknade av illamående och sura uppstötningar och nu känner jag mig hungrig igen men jag mår rätt illa så jag tror inte jag får i mig något.

Jag mår illa om jag väntar för länge mellan måltiderna, så jag måste äta även om jag inte är hungrig.
Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015