• Linda-76

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Hej alla! Hoppar in i tråden - efter 4 års försök fick vi för 2 veckor sedan äntligen ett plus på stickan! Är inne på 3e uttaget, 8 el 9 insättningen, så vi hade börjat ställa in oss på att köra adoptionsspåret istället...

Vågar inte ropa hej ännu, men allt pekar mot BF i mitten på aug. UL på ivf-kliniken 7/1 och inskrivning på MVC 13/1.

• Linda-76

Ssa - lägg gärna till mig i listan!

Jag känner ingenting, har mått lite illa tre "spridda" dagar, och inte lika ömma bröst som tidigare. Eftersom vi inte får VUL förrän efter helgerna är jag lite orolig att det är MA (inga blödningar). Ingen vits att ta nytt gravtest heller har jag förstått, eftersom hormonerna hänger kvar en tid?

• Linda-76

Ssa: 14/8

Queenxiter: är i v8 nu (7+5), skönt att höra att man inte är ensam. Ikväll har det huggit till lite, som småkramper, ungefär som vid mens. Verkar som alla känner olika och allt kan vara ok, så det är väl bara att vänta in VULen...

Gott Nytt År på er alla, och tänk - nästa nyår har vi förhoppningsvis ett litet pyre i famnen!

• Linda-76
    Ssa skrev 2015-01-01 12:26:00 följande:

Gott nytt år allihopa ! :)

4 Augusti - ida90 (Uppsala)

7 Augusti - queenxiter (Arvika)

8 Augusti - syntharen (Malmö)

11 Augusti - Ssa (Stockholm)

12 Augusti - Längtan2014 (Malmö)

14 Augusti - Joooo01 (Stockholm) , Linda-76

15 Augusti - Tinylove (Stockholm)

26 Augusti - Solros 76 , dumdummast

29 Augusti - MTLL

Tack! Stockholm på mig också!
  • Linda-76
    Queenxiter skrev 2015-01-13 19:22:55 följande:

Åh nu är jag sådär jobbigt orolig igen.

Det är inget som inträffat utan det är avsaknaden av symptom, är 11+3 idag och har inte haft växtvärk på ett par dagar, brösten är lite mjukare men fortfarande ömma och större

Någon som har några lugnande ord?

Jag känner inte heller någonting. Har man sett hjärtslag på VULet ska det vara väldigt liten risk för MA!
Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015