Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015
Hoppar in här, plussade imorse efter 6,5 års försök! Bf är beräknat till den 29/8 - vår bröllopsdag :)
Hoppar in här, plussade imorse efter 6,5 års försök! Bf är beräknat till den 29/8 - vår bröllopsdag :)
Ssa - bf för oss är 29/8, du får gärna lägga till mig i listan :)
Hur har ni andra det med aptiten/illamående? Vaknade runt 8, illamående och sura uppstötningar, åt runt 9, sovit från ca 9.30 till 10.30, vaknade av illamående och sura uppstötningar och nu känner jag mig hungrig igen men jag mår rätt illa så jag tror inte jag får i mig något.
Ssa - du får gärna skriva här hur du tycker de funkar :)
Idag ska jag köpa Seaband på Apoteket! Jag mår illa från det att jag vaknar tills jag somnar! Står inte ut längre att må riktigt illa varje sekund! :( Hoppas ni andra mår bättre! :)
Vaknade 6.30 idag och inom 2 sek kände jag mig superhungrig och direkt efter det, rejält illamående! :/ Tog på armbanden och ner i köket. Så nu sitter jag här och försöker få ner en drick-kvarg, inte det lättaste! Särskilt inte när jag eg inte e sugen på nåt! Detta e första gången jag vaknar så här tidigt sen jag gick på ledighet 5/12 och första gången jag känner att jag måste ha nåt att äta/dricka direkt! Vad hjälper er på morgonen?
Kallt vatten. Kall frukt (äpple , bär ) något kallt och surt oftast. Det hjälper att äta kex också. Jag har TUC kex som jag småäter på. Glöm inte dricka vatten sedan. Inte bra för tänderna att småäta. Skölja med fluor varje kväll