• Solros 78

Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015

Hej hoppar på här!
    Plussade den 22 december på färsk blastocyst 5 dagars. Bor i Nyköping.
    Har 3 barn sedan tidigare. som är födda 13 juni 2013, 10 feb 2005, 2 juni 2003. jag är 36 år. Alla via IVF. Men de första två med en annan far.
    Sonen född 2013 lyckades på första frysförsöket också blastocyst. Efter ett färskförsök som misslyckades. Sedan försökt med två frysförsök. Ett i maj och ett i september som misslyckades. Nu ny IVF som lyckades. Ett enda embryo som såg bra ut och den plussadeGlad. Nu så orolig att det ska bli missfall.

• Solros 78

BF för oss är den 26/8 tror jag. Om jag räknat rätt. Men blir planerat snitt så då blir det ca 2 veckor tidigare. Men det får i reda på när det närmar sig Skrattande

• Solros 78

Jag har mått illa nästan hela tiden. Om jag inte äter men även om jag äter för mycket. Har spytt en gång. Så svårt att få ett jämnt matintag. Värst är tandborstningen. Likadant var det vid min förra graviditet. Men från igår kväll ändrade sig illamåendet helt plötsligt. Har inte känt lika idag som de andra dagarna så lite orolig att något hänt.

• Solros 78

Samma här mår illa hela tiden. Är värre än förra graviditeten. Är så trött så att jag inte kan hålla mig vaken. Hoppas det vänder snart så det inte blir som sist då jag mådde illa till ca v. 20

• Solros 78

Jag mår illa av det mesta. Har svårt att duscha i och med att tvål och shampoo doftar så mycket. Mår illa av allt som doftar. Kräks flera gånger varje dag. så igår ringde jag till barnmorskan och fick Lergigan Comp utskrivet. Men hjälper inte så mycket. Blir helt sänkt av den och måste då sova. Så vet inte vad jag ska ta mig till. Studerar på distans och det går inte alls just nu. Har träff i Stockholm nästa vecka och vet inte hur jag ska orka komma dit Rynkar på näsan. Har även testat sea bands men det fungera inte. Försöker äta lite och ofta men det fungerar inte heller. illamåendet är där hela tiden. Men på måndag ska vi på ultraljud. Då får vi se om det är ett litet hjärta som slår där inne.

Svar på tråden Vi som lyckats bli gravida med IVF och har BF i Augusti 2015