• becca87

Någon mer som precis plussat?

Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • Queenxiter

Hej, min beräknade BF är 7 augusti. :)

Idag har jag vart så orolig, har inte haft ont på några dagar men idag började det som innan mensen med molande ont långt ner i magen. Instinktivt tänkte jag att jag måste ta värktabletter innan mensvärken kommer igång på riktigt, i samma sekund kom jag på att jag ska ju inte få någon mens. Höll i sig nån timme utan att bli värre sedan släppte det, men dom timmarna när jag bara väntade på att helvetet skulle bryta ut och jag skulle börja blöda var hemska. Undrar när denna rädsla ska släppa, vill att dagarna ska börja ticka på som vanligt. Nu går det så sjukt sakta.

• aleakim

Vet förövrigt inte vilka vecka jag är i men bm jag pratade med när jag ringde för inskrivning tyckte att vi kunde säga att jag är i vecka 6+1, haha. Får inte veta förrän på RUL vad den riktiga veckan är. 

W&R
  • Queenxiter

Vore det inte kul om vi delade med oss vilka städer eller län vi bor i också i samma lista, kanske kan man få en kompis som bor nära en själv. Självklart frivilligt om man vill berätta detta. :)

Jag bor i Åmotfors i Västra Värmland

• everdeen

Efter några till stickor så är jag verkligen gravid ;)

1 augusti är bf. Mitt illamående är jobbigt och jag har hunnit kräkas från hästryggen och även på jobbet. Får hoppas det dämpas något!

• MsM84

Hmathilda BF 6/7
    Sofiafia BF 6/8
    Eriksson85 BF 7/8
    Sserena86 BF 11/8
    Dettaärbörjan BF 11/8
    Becca87 BF 16/8
    Tvåbarns mamma BF 16/8
    Hille01 BF
    MsM84 BF 5/8
    everdeen BF
    Surprice BF
    Idass BF
    Honsomvill BF 7/8
    Delacore BF
    Queenxiter BF 7/8
    linaug BF

Har lagt till mig själv och några andra som skrivit. Jag bor i Karlstad i Värmland. :)

• 83bergkvist

Hej!
    Har också precis plussat efter ett ivf. Tror BF blir 15/8 ungefär. Bor i Malmö och är 31 år gammal.

• Lilla Grodan och Älgen

Jag har precis plussat.

Vi har två barn sedan tidigare och detta var inte planerat. Min man vill inte behålla men jag kan inte göra abort! 

Jag har pratat om en trea i flera år så detta känns ju som ödet. Hoppas jag också kan vara med här även om min situation inte riktigt ser ut som er...

• idasss
    Lilla Grodan och Älgen skrev 2014-12-06 19:35:35 följande:

Jag har precis plussat.

Vi har två barn sedan tidigare och detta var inte planerat. Min man vill inte behålla men jag kan inte göra abort! 

Jag har pratat om en trea i flera år så detta känns ju som ödet. Hoppas jag också kan vara med här även om min situation inte riktigt ser ut som er...

Klart du kan va med :)
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?