• becca87

Någon mer som precis plussat?

Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • manu88

Hej! Jag hänger gärna här! Har precis plussat.

Har BIM på onsdag men fick ett fint + på Stickan idag. Känner mig liiite orolig för missfall men jag är såååå glad!

Är 26 år och första barnet.

• MsM84
    manu88 skrev 2014-12-07 09:23:24 följande:

Har BIM på onsdag men fick ett fint + på Stickan idag. Känner mig liiite orolig för missfall men jag är såååå glad!

Grattis!
  • Queenxiter

Grattis till er, var det planerat? Jag är också orolig för missfall, vet inte riktigt hur man ska göra för att bli lugnare.
  • manu88
    Queenxiter skrev 2014-12-07 14:12:05 följande:
    Grattis till er, var det planerat? Jag är också orolig för missfall, vet inte riktigt hur man ska göra för att bli lugnare.
    Hej :)

Ja det var planerat. Vi är nygifta och varit ihop i många år.

Jag vet inte vad man kan göra. Det är väl bara tiden som får avgöra :(
  • becca87

Är 26 år och första barnet. phptmvLAS69228.jpg

Grattis!
  • Grodanboll83

Hoppar in här! Fick plus idag efter 16 månaders försök :)

Vad bör man göra nu? När ringer man barnmorskan? Vart ringer man? // nybörjare

• Honsomvill
    Grodanboll83 skrev 2014-12-07 19:01:32 följande:

Du kan ringa precis när du vill :) Jag ringde två dagar efter att jag plussat och fick en tid för ett hälsosamtal dagen efter. Känner att det är viktigt att veta vad man kan äta och inte osv. Så när du vill :) 

Sök på någon mvc i närheten och när du ringer talar du bara om att du blivit gravid :)

• Queenxiter
    Grodanboll83 skrev 2014-12-07 19:01:32 följande:

Hej, jag är också ny på detta. Men vad jag har läst här på forumet så har vissa inskrivnings samtal på MVC i vecka 5-8.

Jag skulle rekommendera dig att ladda hem appen gravid guiden med en lila bild. Där får du otroligt mycket tips och råd. Grattis till er :)
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?