Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jag är en av dessa som blöder när jag är gravid. Som en liten mens då och då... Det är svinjobbigt för man tänker alltid det värsta. Jag har gjort 13 och 11 ul/vul under mina två graviditeter. Nu var ett av mina symptom småblödningar... Men jag är såklart orolig nu med.. Men så länge jag inte blöder mer kommer jag inte ringa. Har inte varit på inskrivning än eller så så jag försöker ha is i magen, men tycker du gör rätt som kollar upp det!!
Hej
Jag hoppar in här!
Jag plussade i torsdags :) är idag i v4+3 (alltså v 5)
Jag och min man fick stämpeln "ofrivilligt barnlösa" så vi fick genomgå IVF.
På första IVF fick vi bara fram ett ägg som delat som som det skulle och som sedan återfördes till mig och nu är jag gravid....
Kan knappt tro det!!
BF 6 Augusti 2015
På tisdag skall jag kontakta min mvc för att boka in en tid med bm efter nyår.
Jag har BF 17 aug. Funderar på när ni i samma situation berättar det för er familj? Vi vill berätta för föräldrar o syskon på julafton, men kommer vara i vecka sju!
Vad tycker ni? Är det för tidigt?
Anledningen till att vi vill berätta är att vi bor 60 mil från dem och inte träffar dom så ofta!
Vad är era åsikter/ tankar, o när tänker ni berätta?
Jag har BF 17 aug. Funderar på när ni i samma situation berättar det för er familj? Vi vill berätta för föräldrar o syskon på julafton, men kommer vara i vecka sju!
Vad tycker ni? Är det för tidigt?
Anledningen till att vi vill berätta är att vi bor 60 mil från dem och inte träffar dom så ofta!
Vad är era åsikter/ tankar, o när tänker ni berätta?
Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..
Tänk om det slutat växt där inne i magen? Är jätteorolig!
Funderar och är orolig! Har tidigare haft molande värk i magen ( kännt ngt) men det har upphört nästa helt. Knappt känt ngt på tre dagar! Däremot så ömmar brösten fortfarande..
Tänk om det slutat växt där inne i magen? Är jätteorolig!
Ja, kanske är så. Så jag bör inte ringa?
Vi plussade igår!! Är i vecka 6 (5+4).
Mår som vanligt tycker jag!
Känner mig svullen från och till, lite ömma bröst.
Mått lite lite illa men inte något som "stör", hoppas inte det blir värre med det, mest orolig för illamåendet faktiskt!
Jobbar som undersköterska på demensboende och har svårt att komma ifrån om det "tränger på" så att säga!