Igår var jag på jobbet och jobbade kväll men var så trött och mådde illa. Köpte åksjuketabletter och seabands på Apoteket (och vitaminer för gravida då detta inte var planerat har jag ju inte ätit det) så jag tog en åksjuketablett när inte seabands hjälpte... Och det blev mycket bättre. Men jag hade svårt att hålla mig vaken. Bra när man står i en reception...
Så var jag så hungrig. Jag började med att äta ett äpple, så fort restaurangen öppnade hämtade jag mat, sen ett äpple till och två mackor och var fortfarande hungrig... Spännande hur kroppen funkar. Dessutom har jag av någon konstig anledning gått ner tre kilo på ett par veckor...
Ringde Mvc igår och ska på inskrivning den 8/1 och daterings UL den 13/1... Skönt att få det så snart. Men jag kommer ju inte kunna dölja denna graviditet för svärföräldrarna. Vi bor typ grannar och träffas nästan varje dag. Råkade säga härom dagen innan jag plussat att jag mår illa, igår var vi där på fika, jag brukar ju dricka kaffe men klarar inte lukten... Svärfar påpekade igår att jag såg trött och hängig ut, vilket ju stämde, och det är inte ovanligt att det bjuds på glögg (såå gott att jag aldrig tackar nej) så jag gissar att det kommer ut i dagarna...