• becca87

Någon mer som precis plussat?

Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • Honsomvill
    Delacore skrev 2014-12-03 17:19:33 följande:

Härligt! =) Stort Grattis!

Det är svårt, jag är 28 och min sambo blir 30 om några månader, och jag tänker också mycket på vad andra ska tycka och tänka ;) Kanske inte så mkt på åldern som för dig, men vi har "bara" varit tillsammans i strax över 1 år.

Jag tror att min mamma, min syster och hans familj kommer att bli jätte glada! Dom har alla tagit upp frågan kring barn flera gånger ;)

Jag är mest nervös för vad min mormor ska säga :O Hon och moster är nog dom som kommer tycka att det går för fort fram...

Till dig skulle jag vilja säga att åder är endast en siffra, om ni känner att ni är redo för en bebis, så varför inte? =)
    Nr kommer ni berätta tror du?

Stort lycka till iaf!

Tack för såna härliga ord! :)

Vi kommer att berätta för familjen på julafton och jobbet efter nyår!:)

Lycka till, till er :)
  • linaug

Grattis alla som plussat! Jag plussade igår och är löjligt glad men också så orolig för att jag varken är extremtrött, mår illa eller har särskilt ömma bröst... Tungan ute

Hoppas det går bra för oss alla!

• Queenxiter
    linaug skrev 2014-12-04 19:20:57 följande:

Grattis alla som plussat! Jag plussade igår och är löjligt glad men också så orolig för att jag varken är extremtrött, mår illa eller har särskilt ömma bröst... 

Hoppas det går bra för oss alla!

Grattis till dig :) Jag är i vecka 5+4 och jag känner heller ingenting än, vilken vecka är du i?
  • linaug
    Queenxiter skrev 2014-12-04 19:40:18 följande:
    Grattis till dig :) Jag är i vecka 5+4 och jag känner heller ingenting än, vilken vecka är du i?
    Vecka 4+3 om jag har räknat rätt! Är ifs lite tung i brösten men inte mycket mer än så... Men man kanske ska vara glad åt det? Haha. Känns som att 9 månader av oro precis har börjat Skrattande. Stort grattis till dig också!
  • Eriksson85
    MsM84 skrev 2014-12-03 07:33:31 följande:

Jättegrattis till er som precis plussat!

Eriksson - var i Värmland bor du? Jag bor i Karlstad

Jag bor i Torsby :)

Ringde i onsdags och fick tid för ett tidigt ultraljud pga mitt missfall så skall få komma till gyn den 17/12 och se om allt är ok med lilla liten. Hade en lite blödning igår så blev rätt nere så nu blir det en ännu mer nervös väntan dom resterande veckorna. Har dock inte blött nått mera idag så hoppas att det den här gången var en normal blödning i tidig graviditet.
  • Eriksson85

Hoppas det här är ok, Vi börjar ju bli lite folk i tråden så jag la ihop en lista på folk så är det lite lättare att ha koll när folk har BF. La in datum på dom jag sett skrivit det och resten kan ju lägga in rätt datum själva. Om nått är fel så rätta gärna.

Sofiafia  BF 6/8
    Eriksson85 BF 7/8
    Sserena86 BF 11/8
    Dettaärbörjan BF 11/8
    Becca87 BF 16/8
    Tvåbarns mamma BF 16/8
    Hille01 BF
    MsM84 BF
    everdeen BF
    Surprice BF
    Idass BF
    Honsomvill BF
    Delacore BF
    Queenxiter BF
    Hmathilda BF
    linaug BF

• idasss

Verkar vara fler som känner att nio månader av oro just börjat ;)
    Desamma känner jag. Jag har aldrig känt mig så orolig över något som nu. 
    Jag kan inte ta in att det hänt.. Men jag är fruktansvärt glad över det här, men vågar inte ta ut det i förskott. Så dumt, jag vet. 
    Men har flera symtom, svullen mage, trött. Illamående. Dock inte så stark ännu. Ömma bröst o bröstvårtor. 
    Plussat på tre stickor, så är ju egentligen bara dumt o tro nått annat än att jag e gravid ;P

• Hmathilda

Ränkade fel i vilken vecka jag var, pratade med BM nyss och eftersom jag plusade sent så är jag nog inte i den vecka enligt mensen pågrund av att jag ätit ppiller som kan ha försenat allt. Men utgår från mensen så får jag ändra sen när jag varit på UL kmr troligen bli tillbaka skickad då. Men enligt sista mensen

Hmathilda BF 6/7

Sofiafia BF 6/8

Eriksson85 BF 7/8

Sserena86 BF 11/8

Dettaärbörjan BF 11/8

Becca87 BF 16/8

Tvåbarns mamma BF 16/8

Hille01 BF

MsM84 BF

everdeen BF

Surprice BF

Idass BF

Honsomvill BF

Delacore BF

Queenxiter BF

linaug BF

• Honsomvill
    Hmathilda skrev 2014-12-05 13:11:22 följande:

Ränkade fel i vilken vecka jag var, pratade med BM nyss och eftersom jag plusade sent så är jag nog inte i den vecka enligt mensen pågrund av att jag ätit ppiller som kan ha försenat allt. Men utgår från mensen så får jag ändra sen när jag varit på UL kmr troligen bli tillbaka skickad då. Men enligt sista mensen

Hmathilda BF 6/7

Sofiafia BF 6/8

Eriksson85 BF 7/8

Sserena86 BF 11/8

Dettaärbörjan BF 11/8

Becca87 BF 16/8

Tvåbarns mamma BF 16/8

Hille01 BF

MsM84 BF

everdeen BF

Surprice BF

Idass BF

Honsomvill BF

Delacore BF

Queenxiter BF

linaug BF

7 Augusti är jag beräknad!
  • aleakim

Jag plussade igår kväll :)
    Har senaste tiden tyckt att kaffet smakar hundgodis, vart jätteförvirrad och igår kräktes jag på Hemköp. (Charmigt värre) 

Tog ett test för att utesluta graviditet men tji fick jag, dök upp ett starkt test nästan samtidigt som kontrollsträcket. 
    Graviditeten är planerad och önskad men vi trodde aldrig att det skulle gå så fort, vi fick en son i april nämligen :)

Svar på tråden Någon mer som precis plussat?