Inlägg från: idasss |Visa alla inlägg
  • idasss

Någon mer som precis plussat?

Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.
    Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.
    Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!

• idasss
    becca87 skrev 2014-12-02 06:58:37 följande:
    Samma problem här:/ glöggkväll till helgen och julbord nästa helg.... Får väl säga att man har UVI och käkar penicillin eller nått!
    Har också samma problem. 
    Jag har julfest på fredag med jobbet. Vi hade julfest för två veckor sedan också, och då hade ju inte jag plussat ännu och var ute ända till 3 på natten. 
    Nu har jag blivit betydligt mycket tröttare, och kommer knappast orka hänga med till kl 3 igen, nykter. 
    Så det får nog bli en lögn om att jag äter medicin eller liknande. Även för släkten till jul, då vi inte vill berätta innan V 12. :)
  • idasss

Verkar vara fler som känner att nio månader av oro just börjat ;)
    Desamma känner jag. Jag har aldrig känt mig så orolig över något som nu. 
    Jag kan inte ta in att det hänt.. Men jag är fruktansvärt glad över det här, men vågar inte ta ut det i förskott. Så dumt, jag vet. 
    Men har flera symtom, svullen mage, trött. Illamående. Dock inte så stark ännu. Ömma bröst o bröstvårtor. 
    Plussat på tre stickor, så är ju egentligen bara dumt o tro nått annat än att jag e gravid ;P

• idasss
    Lilla Grodan och Älgen skrev 2014-12-06 19:35:35 följande:

Jag har precis plussat.

Vi har två barn sedan tidigare och detta var inte planerat. Min man vill inte behålla men jag kan inte göra abort! 

Jag har pratat om en trea i flera år så detta känns ju som ödet. Hoppas jag också kan vara med här även om min situation inte riktigt ser ut som er...

Klart du kan va med :)
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?