Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
stort grattis allihop!! äntligen ät et våran tur,
jag har berättat för min syster som har varit med mig i hela processen med IVF. Men vi tänkte berätta det för familjen under jul.
Skall till London i helgen med min mans familj och dem kommer börja undra varför jag inte tar mig ett glas vin eller öl. jag och min man sa det att vi får säga att de är pga behandlingen..... tror ni det kan gå hem?? hehehe.. min svärmor frågar min man varje gång hur det för oss så fort dem träffas å jag inte är i närheten...
Jag skall ringa min mvc imorgon å höra med dem om dem vill att jag kpmmer innan jul. men jag gissar på att det kommer inte finnas så många tider kvar... aja vi skall ju som sagt till su den 19 för ul... spännande:) så får la boka in mvc efter julhelgerna... om fröet vill stanna kvar vill säga:) hoppas*hoppas*
stort grattis allihop!! äntligen ät et våran tur,
jag har berättat för min syster som har varit med mig i hela processen med IVF. Men vi tänkte berätta det för familjen under jul.
Skall till London i helgen med min mans familj och dem kommer börja undra varför jag inte tar mig ett glas vin eller öl. jag och min man sa det att vi får säga att de är pga behandlingen..... tror ni det kan gå hem?? hehehe.. min svärmor frågar min man varje gång hur det för oss så fort dem träffas å jag inte är i närheten...
Jag skall ringa min mvc imorgon å höra med dem om dem vill att jag kpmmer innan jul. men jag gissar på att det kommer inte finnas så många tider kvar... aja vi skall ju som sagt till su den 19 för ul... spännande:) så får la boka in mvc efter julhelgerna... om fröet vill stanna kvar vill säga:) hoppas*hoppas*
Plussade i torsdags och vi är lyckligare än nånsin! :D
Ringde bm idag och fick en tid på måndag!
Enligt mina beräkningar borde jag vara i v7 (6+2)
Vårat första barn och hitills mår jag oförskämt bra! Väldigt ömma bröst och en trötthet utan dess like, men kan äta mina mål och ta min promenarunda (dock lite flåsigare än vanligt ;))
Vi håller nu på att planera hur vi ska berätta för nära och kära.
Min mor får veta nästa vecka, hon ska få ett armband som det står mormor på :)
Hur gjorde ni/ tänker ni göra?
Plussade i torsdags och vi är lyckligare än nånsin! :D
Ringde bm idag och fick en tid på måndag!
Enligt mina beräkningar borde jag vara i v7 (6+2)
Vårat första barn och hitills mår jag oförskämt bra! Väldigt ömma bröst och en trötthet utan dess like, men kan äta mina mål och ta min promenarunda (dock lite flåsigare än vanligt ;))
Vi håller nu på att planera hur vi ska berätta för nära och kära.
Min mor får veta nästa vecka, hon ska få ett armband som det står mormor på :)
Hur gjorde ni/ tänker ni göra?
Vad roligt! Jag plussade igår och är i v5 (4+3) idag.
Vi pratar mycket om hur vi ska berätta, vem som kommer reagera hur osv. Jag är 21 och min sambo 23. När barnet kommer är jag 22 och han 24. Många kommer nog tycka att vi är för unga, men vi är verkligen redo för detta. Hur gammal är du och hur tror du folk kommer reagera?
Jag har också svårt med vad jag ska säga ang att inte dricka. Julfester och grejer varje helg nu, och jag vet inte vad jag ska ha för ursäkter för att det inte ska anas.
Grattis till alla pluss :) jag plussade själv i lördags 29/11 efter första försöket med IVF. Har berättat för min bästa kompis som visste att vi försöker med IVF och så berättade jag för min bror idag. Han blev så glad. :) Ska berätta för föräldrar till jul har vi tänkt. Jag är i v5 nu, 4+2. Förhoppningsvis får jag komma på ultraljud innan jul, dom sa om tre veckor. Vet inte hur vi ska berätta bara, dom har verkligen ingen aning att vi har hållit på med detta.
Jag plusade i måndags så är i v5 (4+4) nu. Hade ett MA i augusti så hoppas nu att denna lilla liten vill stanna. Ska till BM på inskrivning den 19/12. Behövde inte komma innan då jag ganska nyss haft hälsosamtalet. Har inte så många symtom än mer än lättare buksmärtor. Hade så förra gången oxå. Vi är 29 år och bor i Värmland.
Hej allihopa! Plussade igår med en billig teststicka och fick det bekräftat idag på bim med ett clear blue digital. Har ett missfall i bagaget så Är inte lika sprudlande glad denna gången eftersom jag är väldigt medveten om att det kan gå fel och bli missfall :/ testet visade iallafall v. 2-3 och så långt kom jag aldrig i min förra graviditet utan då fastnade testerna på v 1-2. Tycker dock att jag hade mycket mer symptom förra gången, men det kanske bara var inbillning. Jaja nu har jag iallafall äntligen plussat igen och jag försöker tänka så positiva tankar som jag kan.
Bor utanför Göteborg är 28 år, bf 11:e augusti, det tog sig på andra försöket efter missfallet jag fick i oktober (i v 4+4 ca)
Jättegrattis till er som precis plussat!
Eriksson - var i Värmland bor du? Jag bor i Karlstad