Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Å grattis! Ja vet inte i vilken vecka jag är:)
Får köpa test med veckoindikator eller vad det heter :)
MsM84 : okej - då verkar jag va i v 4 :)
Jag har också svårt med vad jag ska säga ang att inte dricka. Julfester och grejer varje helg nu, och jag vet inte vad jag ska ha för ursäkter för att det inte ska anas.
Har plusat alltså nu jag är jätteglad bf 16 agusti 2015
Hej! Jag hänger gärna här! Har precis plussat.
Har BIM på onsdag men fick ett fint + på Stickan idag. Känner mig liiite orolig för missfall men jag är såååå glad!
Är 26 år och första barnet.
Hej igen allihop. Nu är jag hemkommen från våran London resa. det gick la inte så himla bra med att hålla detta hemligt... min svåger frågade redan första kvällen varför jag inte drack öl, och då kunde inte vi ljuga... så vi fick säga att vi är gravida. :) Dem blev jätte glada, dock är min svärmor väldigt överbeskyddande å det har redan börjat bli jobbigt... Jag fick inte dricka det jag vill.... knappt cola utan det skulle vara vatten. men i ren protest beställde jag en alkoholfri öl... guuu va gott det var....
Sen fortsatte det med att jag inte fick träna så hårt längre.... å då sa jag bara det att jag kan träna så länge jag inte får ont.... komma här å komma här... Vet att hon bara vill väl en jag/vi är inte födda igår. Sen fick jag inte säga det till någon heller... suck det bestämmer la jag/vi själva.... Gissar att det har å göra med att när vi precis gått ut med att vi var gravida med våra tvillingar för exakt 2 år sen så förlorade(v16+1) vi dem..
Fortsätter detta så får min man ta ett snack med sin mor... eller vad/hur hade ni gjort? Vill ju inte såra henne heller..
Annars mår jag väl som jag skall göra vid denna tiden gissar jag... upp och ner... hahaha
fick köpa mig ett par mammabyxor i London då jag svullnade jätte mkt...(Förstoppning) vilket nu gått tillbaka lite.. skönt... så nu får byxorna vänta några veckor till förhoppningsvis innan dem åker på igen!!!
Ömma bröst till tusen har jag iaf... svårt att somna på de då jag aöötid somnar på mage.. Tips??
Jag är förresten från en liten ort vid kusten utanför Göteborg, fyller 30 nu i januari.
Kram på er alla
Roligt med listan :)
Jag plussade i lördags å är så himla lycklig! Vi har försökt i lite mer än ett år men jag har haft cellförändringar som stört som jag tog bort i augusti!
Jag har haft ont i brösten de senaste veckorna, men inte tänkt så mycket på det då jag alltid får det innan mens :)
Så nu har jag ingen aning om vilken vecka jag är i heller för min mens har varit otroligt oregelbunden hela hösten efter op av cellförändringarna :)
Men grattis alla!! :D