• becca87

Någon mer som precis plussat?

Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • manu88
    Queenxiter skrev 2014-12-16 17:45:08 följande:
    Ring om du känner dig orolig, det skulle jag gjort. Men som igår tex kände jag inget, knappt hungrig ens. Idag har jag haft ont, mått illa och konstant hungrig :)

Någon mer som upplever att håret blir smutsigt fortare än vanligt?
    Vad roligt att du skriver så, jag upplever att mitt hår blir smutsig snabbare!!
  • Queenxiter
    manu88 skrev 2014-12-16 20:19:59 följande:

Vad roligt att du skriver så, jag upplever att mitt hår blir smutsig snabbare!!

Jag brukar tvätta håret var 3e dag typ, men nu känns det smutsigt redan efter 1dag. Vilken vecka är du i? Jag ska tvinga mig själv att vänta en dag längre än vanligt och se om det blir bättre. :)
  • manu88
    Queenxiter skrev 2014-12-16 20:49:16 följande:
    Jag brukar tvätta håret var 3e dag typ, men nu känns det smutsigt redan efter 1dag. Vilken vecka är du i? Jag ska tvinga mig själv att vänta en dag längre än vanligt och se om det blir bättre. :)
    Jag brukar tvätta var tredje också ungefär. Eller var fjärde, om det är lite flottigt brukar jag vara spreja lite torrschampo.

Jag gick in i vecka 6 idag
  • Queenxiter

Märkligt, i gravidappen står det att håret kan bli mer svårskött i v8. Men jag tolkade det som att det skulle bli risigt typ. Undrar om vi är dom enda som märkt av detta? :) hur mår du i övrigt? Jag mår fortfarande som vanligt förutom trött och hungrig.

• manu88
    Queenxiter skrev 2014-12-16 22:59:33 följande:

Märkligt, i gravidappen står det att håret kan bli mer svårskött i v8. Men jag tolkade det som att det skulle bli risigt typ. Undrar om vi är dom enda som märkt av detta? :) hur mår du i övrigt? Jag mår fortfarande som vanligt förutom trött och hungrig.

Står det så, vilken app har du?

Jag mår bra i övrigt inga grova symptom. Dom kommer och går och jag har klarat mig bra från illamående.

Enda som gör mig orolig är att jag vid två tillfällen haft en miniblödning! Men så länge det inte storblöder ska jag försöka hålla mig lugn.
  • Queenxiter
    manu88 skrev 2014-12-17 07:29:25 följande:

Står det så, vilken app har du?

Jag mår bra i övrigt inga grova symptom. Dom kommer och går och jag har klarat mig bra från illamående.

Enda som gör mig orolig är att jag vid två tillfällen haft en miniblödning! Men så länge det inte storblöder ska jag försöka hålla mig lugn.

Gravid guiden ifrån babygryppen. Den är jättebra :)

Jag har inte blödigt något, men förstår att många gör det och att det är fullt normalt. Så om det kommer lite så ska jag försöka att inte flippa ur :)
  • Eriksson85

Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.

• manu88
    Eriksson85 skrev 2014-12-18 09:43:30 följande:

Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.

Jag beklagar :( ??

Bättre lycka till nästa gång.

Jag har också har blödningar nu, gammalt blod. Hoppas allt är Ok där inne
  • manu88
    manu88 skrev 2014-12-18 10:16:33 följande:
    Jag beklagar :( ??

Bättre lycka till nästa gång.

Jag har också har blödningar nu, gammalt blod. Hoppas allt är Ok där inne
    Oj de där ?? Skulle varit ett hjärta
  • Eriksson85

• Grodanboll83
    Eriksson85 skrev 2014-12-18 12:51:51 följande:

Nej vad tråkigt. Hur yttrade det sig? Blödningar? Smärta?

Alla tankar till er..
  • Eriksson85
    Grodanboll83 skrev 2014-12-18 13:11:41 följande:

Nej vad tråkigt. Hur yttrade det sig? Blödningar? Smärta?

Alla tankar till er..

Började blöda sparsamt för 2v sen. Var på ultraljud och provtagning för en vecka sedan och har haft blödning och lite mera ont av och till de senaste 2v. Idag var det kontroll av prover och ultraljud.
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?