Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Vad roligt att du skriver så, jag upplever att mitt hår blir smutsig snabbare!!
Märkligt, i gravidappen står det att håret kan bli mer svårskött i v8. Men jag tolkade det som att det skulle bli risigt typ. Undrar om vi är dom enda som märkt av detta? :) hur mår du i övrigt? Jag mår fortfarande som vanligt förutom trött och hungrig.
Märkligt, i gravidappen står det att håret kan bli mer svårskött i v8. Men jag tolkade det som att det skulle bli risigt typ. Undrar om vi är dom enda som märkt av detta? :) hur mår du i övrigt? Jag mår fortfarande som vanligt förutom trött och hungrig.
Står det så, vilken app har du?
Jag mår bra i övrigt inga grova symptom. Dom kommer och går och jag har klarat mig bra från illamående.
Enda som gör mig orolig är att jag vid två tillfällen haft en miniblödning! Men så länge det inte storblöder ska jag försöka hålla mig lugn.
Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.
Måste tyvärr lämna er. Vi har varit på kontroll hos gyn idag igen och hcg värdet hade sjunkit sen förra veckan och ultraljudet visade att vi tyvärr haft ett missfall till, vårat andra. Kommer dock inte behöva nån mer behandling den här gången då kroppen skött det själv. Denna gången slutade det i v 6+5.
Nej vad tråkigt. Hur yttrade det sig? Blödningar? Smärta?
Alla tankar till er..