Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Fick tid för ultraljud den 23e, det blev före jul som jag hoppades iallafall. :) Jag har också ett tidigt missfall i bagaget, det var väldigt längesedan och jag skulle inte ha behållt det ändå. Men det spökar med mig nu, speciellt eftersom denna graviditet är tack vare ivf.
Vad roligt! Jag plussade igår och är i v5 (4+3) idag.
Vi pratar mycket om hur vi ska berätta, vem som kommer reagera hur osv. Jag är 21 och min sambo 23. När barnet kommer är jag 22 och han 24. Många kommer nog tycka att vi är för unga, men vi är verkligen redo för detta. Hur gammal är du och hur tror du folk kommer reagera?
Härligt! =) Stort Grattis!
Det är svårt, jag är 28 och min sambo blir 30 om några månader, och jag tänker också mycket på vad andra ska tycka och tänka ;) Kanske inte så mkt på åldern som för dig, men vi har "bara" varit tillsammans i strax över 1 år.
Jag tror att min mamma, min syster och hans familj kommer att bli jätte glada! Dom har alla tagit upp frågan kring barn flera gånger ;)
Jag är mest nervös för vad min mormor ska säga :O Hon och moster är nog dom som kommer tycka att det går för fort fram...
Till dig skulle jag vilja säga att åder är endast en siffra, om ni känner att ni är redo för en bebis, så varför inte? =)
Nr kommer ni berätta tror du?
Stort lycka till iaf!
Jag tror att vi kommer att berätta för familjen i jul.. Är bara i vecka sju då men om det skulle gå åt skogen så kommer vi att berätta det för dem iallafall ..
Har plusat alltså nu jag är jätteglad bf 16 2015
Har plusat alltså nu jag är jätteglad bf 16 agusti 2015
Har plusat alltså nu jag är jätteglad bf 16 agusti 2015
Jag plusade idag.
Är 23 år och det är mitt andra barn.
Kommer att vara 1 år och 10 månader i mellan barnen.
Härligt att höra något som har sama datum bf men vi håller tummarna vi som är gravida<3
Grattis! Samma BF som jag :)