• becca87

Någon mer som precis plussat?

Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
    Någon mer?

• Svar på tråden Någon mer som precis plussat?
  • Surprice

Hej! Plussade i tisdags och magen växer redan... Har två barn nu så kroppen känner igen sig, uppenbarligen:) Är 4 +6 idag.

• Dettaärbörjan

Ja har precis plussat, på BIM +1. Trodde inte de va något denna månaden heller, men Gud vilken lyckochock! Vi är överlyckliga men ska givetvis hålla detta för oas själva den första tiden, endast min syster får veta, för man måste ju ha någon att älta med om de går tokigt.. Hur resonerar ni kring sånt?

Ja har enligt appen BF 11 augusti 2015! Hög-gravid hela sommaren, men de skiter ja fullständigt i just nu, för jag ska bli mamma!!

Stort grattis till er andra också! Hade vart kul att följas åt :)

• MsM84
    Dettaärbörjan skrev 2014-12-01 10:32:01 följande:

Ja har precis plussat, på BIM +1. Trodde inte de va något denna månaden heller, men Gud vilken lyckochock! Vi är överlyckliga men ska givetvis hålla detta för oas själva den första tiden, endast min syster får veta, för man måste ju ha någon att älta med om de går tokigt.. Hur resonerar ni kring sånt?

Ja har enligt appen BF 11 augusti 2015! Hög-gravid hela sommaren, men de skiter ja fullständigt i just nu, för jag ska bli mamma!!

Stort grattis till er andra också! Hade vart kul att följas åt :)

Grattis!

Vi berättar inte för någon nu, men berättar nog för våra familjer och syskon i jul då vi faktiskt är samlade. Skulle något hända är det nog bra om de vet det också. Jag är mest nervös över jobbet.. Har ni planerat hur ni ska göra med föräldraledighet?
  • idasss

Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.
    Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.
    Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!

• MsM84
    idasss skrev 2014-12-01 17:07:29 följande:

Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.

Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.

Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!

Honsomvill skrev 2014-12-01 17:20:50 följande:

Jag plussade imorse! 

Grattis båda två!

Jag ringde MVC idag, ska på hälsosamtal nästa tisdag!
  • Honsomvill
    MsM84 skrev 2014-12-01 17:37:14 följande:
    Honsomvill skrev 2014-12-01 17:20:50 följande:

Jag plussade imorse! 

Grattis båda två!

Jag ringde MVC idag, ska på hälsosamtal nästa tisdag!
    När borde man ringa dit? :) Grattis till dig!
  • MsM84
    Honsomvill skrev 2014-12-01 17:48:05 följande:
    När borde man ringa dit? :) Grattis till dig!
    Tack! Jag vet inte riktigt, men läste att här i Värmland erbjuder de hälsosamtal i V6 så jag kände att det var lika bra att ringa, är ändå i V5 :)
  • Honsomvill
    MsM84 skrev 2014-12-01 18:24:05 följande:
    Tack! Jag vet inte riktigt, men läste att här i Värmland erbjuder de hälsosamtal i V6 så jag kände att det var lika bra att ringa, är ändå i V5 :)
    Okej, härligt! :) Jag är också i v5!
Svar på tråden Någon mer som precis plussat?