Någon mer som precis plussat?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Jahaja ja verkar visst va gravid efter tester igår och idag:)
Någon mer?
Hej! Plussade i tisdags och magen växer redan... Har två barn nu så kroppen känner igen sig, uppenbarligen:) Är 4 +6 idag.
Ja har precis plussat, på BIM +1. Trodde inte de va något denna månaden heller, men Gud vilken lyckochock! Vi är överlyckliga men ska givetvis hålla detta för oas själva den första tiden, endast min syster får veta, för man måste ju ha någon att älta med om de går tokigt.. Hur resonerar ni kring sånt?
Ja har enligt appen BF 11 augusti 2015! Hög-gravid hela sommaren, men de skiter ja fullständigt i just nu, för jag ska bli mamma!!
Stort grattis till er andra också! Hade vart kul att följas åt :)
Ja har precis plussat, på BIM +1. Trodde inte de va något denna månaden heller, men Gud vilken lyckochock! Vi är överlyckliga men ska givetvis hålla detta för oas själva den första tiden, endast min syster får veta, för man måste ju ha någon att älta med om de går tokigt.. Hur resonerar ni kring sånt?
Ja har enligt appen BF 11 augusti 2015! Hög-gravid hela sommaren, men de skiter ja fullständigt i just nu, för jag ska bli mamma!!
Stort grattis till er andra också! Hade vart kul att följas åt :)
MsM84 : okej - då verkar jag va i v 4 :)
Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.
Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.
Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!
Jag plussade imorse!
Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.
Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.
Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!
Jag plussade imorse!
Jag plussade imorse!