Någon mer som precis plussat?
Jag plussade imorse!
Jag plussade imorse!
Jag plussade imorse!
Plussade i torsdags och vi är lyckligare än nånsin! :D
Ringde bm idag och fick en tid på måndag!
Enligt mina beräkningar borde jag vara i v7 (6+2)
Vårat första barn och hitills mår jag oförskämt bra! Väldigt ömma bröst och en trötthet utan dess like, men kan äta mina mål och ta min promenarunda (dock lite flåsigare än vanligt ;))
Vi håller nu på att planera hur vi ska berätta för nära och kära.
Min mor får veta nästa vecka, hon ska få ett armband som det står mormor på :)
Hur gjorde ni/ tänker ni göra?
Vad roligt! Jag plussade igår och är i v5 (4+3) idag.
Vi pratar mycket om hur vi ska berätta, vem som kommer reagera hur osv. Jag är 21 och min sambo 23. När barnet kommer är jag 22 och han 24. Många kommer nog tycka att vi är för unga, men vi är verkligen redo för detta. Hur gammal är du och hur tror du folk kommer reagera?
Härligt! =) Stort Grattis!
Det är svårt, jag är 28 och min sambo blir 30 om några månader, och jag tänker också mycket på vad andra ska tycka och tänka ;) Kanske inte så mkt på åldern som för dig, men vi har "bara" varit tillsammans i strax över 1 år.
Jag tror att min mamma, min syster och hans familj kommer att bli jätte glada! Dom har alla tagit upp frågan kring barn flera gånger ;)
Jag är mest nervös för vad min mormor ska säga :O Hon och moster är nog dom som kommer tycka att det går för fort fram...
Till dig skulle jag vilja säga att åder är endast en siffra, om ni känner att ni är redo för en bebis, så varför inte? =)
Nr kommer ni berätta tror du?
Stort lycka till iaf!
Ränkade fel i vilken vecka jag var, pratade med BM nyss och eftersom jag plusade sent så är jag nog inte i den vecka enligt mensen pågrund av att jag ätit ppiller som kan ha försenat allt. Men utgår från mensen så får jag ändra sen när jag varit på UL kmr troligen bli tillbaka skickad då. Men enligt sista mensen
Hmathilda BF 6/7
Sofiafia BF 6/8
Eriksson85 BF 7/8
Sserena86 BF 11/8
Dettaärbörjan BF 11/8
Becca87 BF 16/8
Tvåbarns mamma BF 16/8
Hille01 BF
MsM84 BF
everdeen BF
Surprice BF
Idass BF
Honsomvill BF
Delacore BF
Queenxiter BF
linaug BF
Jag bor i södertälje. 21år gammal
Hoppar in här! Fick plus idag efter 16 månaders försök :)
Vad bör man göra nu? När ringer man barnmorskan? Vart ringer man? // nybörjare
Du kan ringa precis när du vill :) Jag ringde två dagar efter att jag plussat och fick en tid för ett hälsosamtal dagen efter. Känner att det är viktigt att veta vad man kan äta och inte osv. Så när du vill :)
Sök på någon mvc i närheten och när du ringer talar du bara om att du blivit gravid :)