Någon mer som precis plussat?
Hej! Jag plussade igår är i v 5.
Becca87, vilken vecka du är i räknas från sista mensen.
Hej! Jag plussade igår är i v 5.
Becca87, vilken vecka du är i räknas från sista mensen.
Hej
Jag hoppar in här!
Jag plussade i torsdags :) är idag i v4+3 (alltså v 5)
Jag och min man fick stämpeln "ofrivilligt barnlösa" så vi fick genomgå IVF.
På första IVF fick vi bara fram ett ägg som delat som som det skulle och som sedan återfördes till mig och nu är jag gravid....
Kan knappt tro det!!
BF 6 Augusti 2015
På tisdag skall jag kontakta min mvc för att boka in en tid med bm efter nyår.
Har precis plussat själv ett svagt men synligt streck. Galet overkligt och känslan är att jag ska klättra på väggarna pga all energi Kommer dock att göra om testet om några dagar bara för att dämpa min paranoida sida
Ja har precis plussat, på BIM +1. Trodde inte de va något denna månaden heller, men Gud vilken lyckochock! Vi är överlyckliga men ska givetvis hålla detta för oas själva den första tiden, endast min syster får veta, för man måste ju ha någon att älta med om de går tokigt.. Hur resonerar ni kring sånt?
Ja har enligt appen BF 11 augusti 2015! Hög-gravid hela sommaren, men de skiter ja fullständigt i just nu, för jag ska bli mamma!!
Stort grattis till er andra också! Hade vart kul att följas åt :)
Jag plussade också precis, i Torsdags. Testade också i Fredags, plus Söndag. O alla visar plus.
Ringde MVC idag, och ska dit på ett tidigt inskrivningssamtal den 16´de. :) Så då blir det innan jul.
Så sjukt taggad på att få bli mamma! Förstår att ni också är det!
Jag plussade imorse!
stort grattis allihop!! äntligen ät et våran tur,
jag har berättat för min syster som har varit med mig i hela processen med IVF. Men vi tänkte berätta det för familjen under jul.
Skall till London i helgen med min mans familj och dem kommer börja undra varför jag inte tar mig ett glas vin eller öl. jag och min man sa det att vi får säga att de är pga behandlingen..... tror ni det kan gå hem?? hehehe.. min svärmor frågar min man varje gång hur det för oss så fort dem träffas å jag inte är i närheten...
Jag skall ringa min mvc imorgon å höra med dem om dem vill att jag kpmmer innan jul. men jag gissar på att det kommer inte finnas så många tider kvar... aja vi skall ju som sagt till su den 19 för ul... spännande:) så får la boka in mvc efter julhelgerna... om fröet vill stanna kvar vill säga:) hoppas*hoppas*
Jättegrattis till er som precis plussat!
Eriksson - var i Värmland bor du? Jag bor i Karlstad
Hmathilda BF 6/7
Sofiafia BF 6/8
Eriksson85 BF 7/8
Sserena86 BF 11/8
Dettaärbörjan BF 11/8
Becca87 BF 16/8
Tvåbarns mamma BF 16/8
Hille01 BF
MsM84 BF 5/8
everdeen BF
Surprice BF
Idass BF
Honsomvill BF 7/8
Delacore BF
Queenxiter BF 7/8
linaug BF
Har lagt till mig själv och några andra som skrivit. Jag bor i Karlstad i Värmland. :)
Hej! Jag hänger gärna här! Har precis plussat.
Har BIM på onsdag men fick ett fint + på Stickan idag. Känner mig liiite orolig för missfall men jag är såååå glad!
Är 26 år och första barnet.
Jag har precis varit på MVC för hälsosamtal och fått massa broschyrer. Inskrivning 7 jan och ultraljud för kub ca två veckor efter, jag längtar!