Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Vi va en sväng på fl igår och tittade till liten.. liten mår fint trots alla sd och livmodertappen är inte påverkad!
Min mage är enorm och jag har bara gått upp 4 kg men magen står rakt ut och är överallt redan :/
Hoppas det är bättre med dig idag Jamtlandstaus!
Vi va en sväng på fl igår och tittade till liten.. liten mår fint trots alla sd och livmodertappen är inte påverkad!
Min mage är enorm och jag har bara gått upp 4 kg men magen står rakt ut och är överallt redan :/
Vad bra att allt såg fint ut och att bebis mår bra :)
Har också gått upp 4kg, men känns som typ 10..
Blir man medlem på apoteket hjärtat, så får man en gratis babybox också ;) Bara lägga i en i kundkorgen, så blir den gratis och man får hämta ut den på apoteket.
Jamtlandstaus: Önskar att min mage var större, hade rätt liten mage förra gången också och hoppades att det skulle vara större den här gången men inte än åtminstone
emtfb: Samma här med dottern var det som försynta buffar från magen, nu är det som riktigt bestämda sparkar, mer livat.
Men jag som är medlem sen tidigare, får jag också en gratis babybox? Måste in o fråga
ChiliFrö: Skönt att allt såg bra ut, hellre ett besök för mycket än ett för lite tycker jag
Jamtlandstaus: Önskar att min mage var större, hade rätt liten mage förra gången också och hoppades att det skulle vara större den här gången men inte än åtminstone
emtfb: Samma här med dottern var det som försynta buffar från magen, nu är det som riktigt bestämda sparkar, mer livat.
Men jag som är medlem sen tidigare, får jag också en gratis babybox? Måste in o fråga
ChiliFrö: Skönt att allt såg bra ut, hellre ett besök för mycket än ett för lite tycker jag
Ja det borde du få :) Bara in och lägga en i kundkorgen och se om de blir gratis eller inte :)
Här har jag kollat upp några boxar man kan få,
Allt för föräldrar, bli medlem där och så skickar dom hem en babybox
Apoteket hjärtat, bli medlem & lägg i babyboxen i kundkorgen, blir gratis. hämta ut på närmsta Apoteket hjärtat.
baby to be, bara anmäla dig och sen hämta ut.
libero, registrera på deras sida att du är gravid och de skickar ut ett mail o du får hämta boxen på ditt Ica maxi.
kronans droghandel, bara gå dit och registrera dig så får du en där i butiken.
gå in på babybox.se fyll i uppgifter och du får en babybox hemskickad o en får du hämta ut på Lloyds apotek.
Här var det då lugnt!!
Jag får se mig besegrad av denna bihåleinflammation o idag startar jag med antibiotika. Jag hoppas lilla fröken i magen skall klara av medicinen utan men!
Har ont av röret i bihålan och hoppas kunna ta ut den snart!
Jamtlandstaus: Jobbig vecka på jobbet med mycket strul är min ursäkt
Lilla bebisen klarar säkert antibiotikan galant. Själv har jag proppat i mig Primperan i flera månader o genomgått två röntgenundersökningar så är inte helt nöjd o väldigt orolig o hoppas att lilla killen inte tagit skada...
Jamtlandstaus: Jobbig vecka på jobbet med mycket strul är min ursäkt
Lilla bebisen klarar säkert antibiotikan galant. Själv har jag proppat i mig Primperan i flera månader o genomgått två röntgenundersökningar så är inte helt nöjd o väldigt orolig o hoppas att lilla killen inte tagit skada...