Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
ChiliFrö: Märker det redan nu om jag glömmer bort en tablett så kommer illamåendet krypandes .
Min mage är inte alls lika stor som jag hade önskat att den var , förra gången hade jag rätt liten mage o det störde mig, var så avundsjuk på de med stora magar så det vill jag ha den här gången!
Välkommen Gasellen, bea gjort att ha plöjt igenom hela tråden! Berätta gärna mer om dig själv!
Skönt för dig Kelsson att bli av med gipset! men menar du att du fortfarande mår illa?
Jag har aldrig varit på Ullared men skulle gärna vilja. Men med 85mil enkel väg är det knappast en dagstur, så det får bli i framtiden någon gång...
Välkommen Gasellen, bea gjort att ha plöjt igenom hela tråden! Berätta gärna mer om dig själv!
Skönt för dig Kelsson att bli av med gipset! men menar du att du fortfarande mår illa?
Jag har aldrig varit på Ullared men skulle gärna vilja. Men med 85mil enkel väg är det knappast en dagstur, så det får bli i framtiden någon gång...
Jamtlandstaus: Yes mår illa varje dag, eftermiddag och kväll
Vi bor i Stockholm så det är inte gjort på en pisskvart för oss heller att besöka Ullared men brukar passa på när jag gästar syrran som bor i Göteborg
Gasellen87: Vi kommer att ha dottern på förskola 30timmar i veckan efter sommaren men hon kommer att få riktigt långt sommarlov på minst 1,5 månad
Gasellen har för mig att de va någon mer med april 13 men de kan ju vart någon som hoppade ur?
Vår dotter älskar dagis så vi kommer ha kvar vår 4 timmar om dagen men hon kommer nog få va hemma en hel del under sommaren. Minst 2 månader när pappa ska ha semester och för att få lära känna sitt syskon.
Vi har inför hösten börjat titta på om de finns någon aktivitet som vi kan göra med henne typ dans eller gymnastik eller knattefotboll. Bara så man har en aktivitet som bara är för och med henne så hon inte känner sig åsidosatt.
Ne men fy kelsson din stackare :( jag håller alla tummar för att det ska bli bättre innan du måste sluta!
Jämtlandstaus du vet väl att det numer går flyg ner? Och att de finns hotell där nere :D :D
Så fruktansvärt jobbigt att må illa fortfarande Kelsson! Du har säkert provat allt men har du provat Sea band? Eller tugga på lakritsrot?
Chilifrö: haha , klart jag vet men sådana kostnader plus allt man vill shoppa finns det inte utrymme för just nu. Men man ska ju ha något att se fram emot oxå
ChiliFrö: Chansen att jag börjar må bättre innan jag behöver sluta med tabletterna är inte stor mådde illa med dottern också ända in på förlossningen...
Jamtlandstaus: Seaband har jag inte provat men eftersom mitt illamående är så kraftigt så misstänker jag att det inte kommer att ha någon effekt. Lakritsrot har jag inte heller testat men det mesta andra testade jag redan med dottern utan effekt. Inte ens Lergigan eller Lergigan Comp har någon effekt på mig
ChiliFrö: Chansen att jag börjar må bättre innan jag behöver sluta med tabletterna är inte stor mådde illa med dottern också ända in på förlossningen...
Jamtlandstaus: Seaband har jag inte provat men eftersom mitt illamående är så kraftigt så misstänker jag att det inte kommer att ha någon effekt. Lakritsrot har jag inte heller testat men det mesta andra testade jag redan med dottern utan effekt. Inte ens Lergigan eller Lergigan Comp har någon effekt på mig
Okej :) Oj, verkligen dyrt. Men om man vill vara på den säkra sidan så är det ju bra.
Gött att kunna arbeta lite. :) Ja min mage börjar växa nu med, hua, arbetskläderna sitter tajt nu, verkligen. Men bara knappt 2månader kvar att jobba nu, förhoppnigsvis :P
Hej !
Hoppar gärna med här även om de ar gått lång tid sedan plusset ;)
Är gravid i v 23 med andra barnet, har en dotter som är född i april -13. Har bf 16/6. Har inte tagit reda på kön, känns mer spännande att inte veta. Gjorde inte det med dottern heller. Har precis plöjt genom hela tråden och tycker ni verkar vara ett härligt gäng :)
Men hej & välkommen :D
Håller med de andra, att du orka plöja genom alla sidor ;)
Roligt att renovera huset, så det blir som ni vill ha det. Och skönt att slippa de stora renoveringarna :) Vi har 2 hus, ett vi håller på att renovera, och verkligen ALLT ska göras, badrum, kök, tak, dränering, fönsterbyte, sätta in kamin osv.. Känns som vi aldrig kommer flytta dit ;)
Jag har en dotter född Juni -13. :)
Idag hämta jag faktiskt ut apoteksgruppen's babybox ;)
Älskar ju gratis saker haha, fanns lite i den iaf:
Liten idominsalva
Windi pysventil
Elefantmössa från Åhléns
Öronproppar
En tidning o sen lite små rabatter på olika saker och ställen.
Kommer nån av er hämta ut boxar? Vad finns de mer? Babyland vet jag, så den ska jag hämta ut me, haha girig eller