Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Vincere/ stort Grattis till flickan:)
Fina magar ni har allesammans:)
Jamtlandstaus: Tror att tröttheten till stor del beror på att jag inte sover sammanhängande längre stunder utan vaknar för att vända på mig, för att jag svettas eller för att gå på toa om inte dottern väcker oss.
Men fortsätter tröttheten efter förlossningen (menar nu den extrema som jag har nu, kan gå lägga mig direkt efter frukost o sen inte vakna ordentligt på hela dagen) så måste jag nog se till att få fler prover tagna o se vad tröttheten beror på.
Vincere: Stort Grattis till lilla prinsessan!
Har ni bestämt namn?
Whizzer: Så fin mage!
Jisses vincere det var verkligen mycket som hände på jättekort tid!! :-O Måste ha varit en enda ihållande värk...? Du verkar ha tagit det jättebra! Jag var helt traumatiserad när jag var med om samma fast på 2,5h med 1:an... Visserligen var han större o kom i säte men ändå... Jag hade ingen andhämtning mellan värkarna, de kom i ett.
Men så har jag väl ingen smärttröskel att prata om... snarare en grop
Grattis till er lilltjej!!
Jamtlandstaus: Du är rolig, grop
Grattis till tösen, Vincere
Jättefin mage Whizzer! Haha håller med, man blir ju sjukt otålig o vill ha ut bebisen nu direkt
Igår kväll så trodde jag att vattnet gick. Jag nös så de sippra till, sen skulle ja hoppa in i duschen, o då rann de lite längst benet..
Ringde förlossningen som tyckte jag skulle komma in på koll..
Men va inte vattenavgång, kan säga att dotterns vattenavgång starta på samma sätt, därav att jag ringde fl ;)
Livmodertappen va 2cm o jag var öppen 3cm, men de va väldigt vanligt när man var omföderska.
Men dom gjorde en hinnsvepning på mig där inne, fick lite mer sd o mer molvärk. Men gick över sen när jag kom hem o fick sova.. Och nu känner jag ingenting :P Hoppas de sätter fart snart :)
emtfb; inte lätt o veta vad som är vad! Öppen 3cm, oj är det normalt som omföderska även fast förlossning inte startat? Då kan man ju förstå att det går fortare efter 1:a...!
Men nu borde det väl snart sätta igång, en färdknäpp på det här nu så...kanske
emtfb; inte lätt o veta vad som är vad! Öppen 3cm, oj är det normalt som omföderska även fast förlossning inte startat? Då kan man ju förstå att det går fortare efter 1:a...!
Men nu borde det väl snart sätta igång, en färdknäpp på det här nu så...kanske
Hehe nej verkligen inte, känns som man är förstföderska o inte har en aning
Ja läkaren som undersökte mig sa att de va normalt o man kan gå så flera dagar, så de va svårt för henne att säga om de skulle komma igång snart eller om jag får gå över. Men hon trodde inte jag behövde vänta så länge iaf.
Japp en färdknäpp får det minsann bli ikväll om de inte hänt något
emtfb: Vad spännande, snart kör det nog igång på riktigt