• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • Karro80
    vincere skrev 2015-06-09 02:11:50 följande:

Hej! Här händer det lite grejer. Har blivit någorlunda frisk från bihåleinflammationen. Kl ett började jag få starkare förvärkar o kände ett litet knäpp. Satt mig i sängen & så rann det. Rosafärgat vatten. Ganska svaga värkar som kommer med jämna mellanrum. 3-5 min, så nu är vi på G in till förlossningen. 10 mils landsväg att åka :) Wish me luck, hoppas det blir en bebis idag!

Hur går det för er andra?? Några känningar?

Så spännande Vincere!!! Stort lycka till!!!
  • Hilda07

Hej! Här händer det lite grejer. Har blivit någorlunda frisk från bihåleinflammationen. Kl ett började jag få starkare förvärkar o kände ett litet knäpp. Satt mig i sängen & så rann det. Rosafärgat vatten. Ganska svaga värkar som kommer med jämna mellanrum. 3-5 min, så nu är vi på G in till förlossningen. 10 mils landsväg att åka :) Wish me luck, hoppas det blir en bebis idag!

Lycka till :) och grattis till alla er andra som fått era små! Var roligt!!
  • Famnen

Å, vad spännande Vincere!! 

Jag har sovit sämre än någonsin inatt och när jag gick upp fick jag rusa till toa för tömning. Efter det har jag molande mensvärk hela tiden. 
    Någon här inne som kör med TENS? Ni som har barn sedan tidigare, har ni kört med det under förlossningen? Glad

• Jamtlandstaus

Kroppen väntade nog bara på lite bättring så det kunde dra igång! 10mil i bil med värkar... hoppas de inte blir för kraftiga förrän du är framme!
    Snart ser ny bebis dagens ljus, lycka till!!

• Kelsson1

Vincere: Så spännande, hoppas att allt gått bra!

Famnen: Jag använde TENS vid förlossingen förra gången o det var bra hjälp till en början men mot slutet när värkarna var väldigt starka hjälpte det inte längre. Har tänkt hyra TENS igen från BM, måste komma ihåg att göra det idag vid besöket.

• Gasellen87

Vincere: Åh va spännande! Snart har du din lilla hos dig!! :)

Vi h knappt pratat om namn, med dottern så passade inget namn ändå. Men tror vi ha samma pojknamn iaf, flicknamn är så svårt att komma överens om, vi har totalt olika smak där. Men tror ju på en pojk s d blir de nog enklare ;)

Vart hos bm idag, sf 34 cm och hjärtljud 145. Hade 37 cm i sf i samma vecka med dottern, så är mindre denna gång :/ Fler som vart så på? Bebis är fortfarande rörlig så känns avlägset att det ens är lite på gång..

Olivia 13/4-13, Älskade lilla mini Bf 16/6
  • emtfb
    Jamtlandstaus skrev 2015-06-09 11:21:20 följande:

Någon som vill dela hur era magar ser ut? Glad
    Så här ser min ut i 38+2

Vilken fin o liten mage Glad
    Ska försöka få upp en bild på min sen, om det går via appen Tungan ute
Svar på tråden Vi med BF Juni 2015