Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Gasellen: Jag är i stadiet att jag fortfarande inte riktigt förstått att det kommer en riktig bebis i slutändan , är lite trög sådär. Fattade inte med dottern heller innan hon var här.
Självklart är jag också orolig för hur man ska räcka till för två men har valt att tänka att det kommer att lösa sig och försöker vara lugn.
Här kommer dottern också att byta förskola efter sommaren men vi ser mest framemot det. Vi har inte varit riktigt nöjda med ledningen på nuvarande förskola (ledaren har sett till att personalomsättningen är hög och det har fört med sig sina problem) och hoppas på bättre stämning på nästa.
Tror som Jamtlandstaus att bytet kommer att gå bra, barn är suveräna på att anpassa sig till nya situationer.
Ego: Tillbaka från läkarbesök. Tyvärr är jag helt sluten o omogen så igångsättning just nu är inte att tänka på . Har ny tid på måndag för kontroll av blodtryck och protein och då kommer de göra ny kontroll om jag är mer mogen eller inte.
Samtidigt bokades jag in för igångsättning på BF 17/6 (onsdag) .
Så väldigt skönt att veta att man slipper åtminstone gå över tiden.
Nu är han här våran kille inte så liten som trott 2975 kg och 48 lång så det är jätte bra. Vi mår bra och det är helt underbart och gosa bebis. Kram på er tjejer
Staffelove: Stort Grattis till lilla prinsen!
Grattis Staffelove till er fina lilla kille!! Hoppas även du mår bra!!
Kelsson; skönt som du säger att veta att du slipper gå över tiden iaf, en gräns satt! Då kan du slappna av för det o kanske kommer det igång av sig själv innan då
Jamtlandstaus: Ja det känns väldigt skönt att ha fått ett slutdatum även om jag hade hoppats på att det sker innan BF men man får ta det lilla man får
Grattis Staffelove!
Jag mår jätte bra i snittet har varit uppe och dushat och rört på mig ett par timmar efter, känns som en jobbig träningsvärk i magen och lite efter värkar men är så nöjd med att jag valde snitt, helt rätt för mig, lycka till snart har ni andra era små bebisar :)