Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Jamtlandstaus: Vilken fin mage, tyvärr har jag inte lyckats lägga in några bilder alls på FL trots försök med två olika datorer och tre olika webbläsare
Ego: Besök hos BM, har gått upp totalt ca 11kg i vikt sen inskrivningen, SF idag 38 (förra veckan 36,5) men bebis var högre upp idag än förra veckan och så känner jag mig väldigt gasig så tror inte att det är enbart bebis som växt så mycket.
Järnvärdet låg på 129, så min trötthet beror inte på järnbrist.
Men nu har undertrycket börjat stiga från 120/70 för några veckor sedan (sen 120/75, 120/80) till idag 120/85 och hade återigen +1 äggvita i urin. Tur att jag har tid till spec mvc på torsdag för ny kontroll. Maken vill inte vänta längre på att blodtrycket stiger mer o jag sätts på medicinering efter förlossningen igen utan vill att bebis ska komma ut istället, får se vad läkarna säger på torsdag.
Idag, 39+4 :)
Emtfb: Väldigt fin mage!
Sista magbilden vi tog, när vattnet börjat gå, i v.36+1.
Oj, hur tar man bort ett inlägg?? Någon som vet?? Hade inte tänkt lägga ut bild på hela mig utan trodde jag hade beskurit och bara hade magen med... Lyckas inte få bort den nu
Karro: Fin bild!
Går inte att ta bort själv, du får kontakta moderatorer på sidan eller anmäla som olämplig och be de att ta bort.
Jättefina magar och kul att se!
06.40 kom lillasyster! 2920 gram och 47 cm lång. Var väldigt intensivt då jag bara var 1 cm öppen vid halv 6, och fullt öppen en timma senare :DnVarmt bad gör alltid susen. hon är helt underbar. Vi väntar på läkarundersökning sen rullar vi hem till övriga familjen. Det ska bli spännande att se deras miner, främst lilla storebror som tror vi ska komma hem med en katt (?) <3 allting har gått bra och har inte så jätteont. Sprack ingenting. Amningen har dock ibte kommit igång då hon bara vill sova, var nog kämpigt för henne också.
Nu håller jag mina tummar för et övriga när det är dags!!!! <3 Kram o tack!!
06.40 kom lillasyster! 2920 gram och 47 cm lång. Var väldigt intensivt då jag bara var 1 cm öppen vid halv 6, och fullt öppen en timma senare :DnVarmt bad gör alltid susen. hon är helt underbar. Vi väntar på läkarundersökning sen rullar vi hem till övriga familjen. Det ska bli spännande att se deras miner, främst lilla storebror som tror vi ska komma hem med en katt (?) <3 allting har gått bra och har inte så jätteont. Sprack ingenting. Amningen har dock ibte kommit igång då hon bara vill sova, var nog kämpigt för henne också.
Nu håller jag mina tummar för et övriga när det är dags!!!! <3 Kram o tack!!