• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • emtfb

Välkomna & grattis tjejer! :)

Lisa 236 skrev 2014-10-16 14:21:45 följande:

Hej hoppar in här.....

Är från Linköping 38år och gravid med 1:a barnet med Bf 12 Juni. Nervöst och oroligt här dock har gjort 11 provrörsbefruktningar tidigare med 8 missfall som följd. Nu hoppas vi på detta 12:e försöket

Grattis! Vilken resa, du varit med om. Hoppas verkligen att fröet vill stanna denna gång. Glad Går du på extra koller, med tanke på dina tidigare missfall? 

• Lisa 236
    emtfb skrev 2014-10-16 21:23:46 följande:

Välkomna & grattis tjejer! :)

Grattis! Vilken resa, du varit med om. Hoppas verkligen att fröet vill stanna denna gång. Glad Går du på extra koller, med tanke på dina tidigare missfall? 

Hej å tack så mycket... ja det har verkligen varit tufft. Ja vi ska på ett Vul den 29 okt det är första men sen är det flera som inte "vanliga" gör. Men så nervös att det ska vara något fel då. Hade en ofostrig graviditet senast så det är inte obefogat med rädsla. Men försöker glädjas så mycket det går.
  • Aiiia

Hoppar in här :)

Plussa idag, blir tredje barnet :)

Mina 2 andra är födda 08 och 13

• Karro80

Jag tycker inte heller jag har några symptom Vincere! Därför känns graviditeten väldigt overklig. Svårt att tro att det finns något därinne men samtidigt, som du skriver ska man väl vara glad över att slippa illamående etc... Mådde i och för sig bra förra gången också men vill minnas att det kändes lite då i alla fall... Får vänta och se!

Trött är jag, men känns som om det hänger i hop med en son som sover dåligt på nätterna just nu. I går var han vaken 1-3 och jag kunde inte somna om förrän framåt 4 och sen ringde klockan vid 6. Blev en tuff dag igår!

• emtfb
    Lisa 236 skrev 2014-10-16 21:32:34 följande:
    Hej å tack så mycket... ja det har verkligen varit tufft. Ja vi ska på ett Vul den 29 okt det är första men sen är det flera som inte "vanliga" gör. Men så nervös att det ska vara något fel då. Hade en ofostrig graviditet senast så det är inte obefogat med rädsla. Men försöker glädjas så mycket det går.
    Okej men det är ju skönt, att få lite extra koll. Jag tror och hoppas att det inte är något fel, förstår att man går och är orolig och nervös. Stor eloge till dig/er, som gått igenom detta. Vilken styrka & vilket tålamod man måste ha, för att klara av er resa alltså. Men det är bra att ni inte ger upp :) 
  • livslevande

Jag går också med :) jag är 24 år och bor i södra Indien med min man som kommer härifrån. Detta är min första graviditet, BF 13 juni men troligtvis senare. Borde vara i v 6 nu men var på första besök hos läkare igår som inte kunde se embryot än så troligtvis i v 5 men får veta säkert om två veckor.

Känner av massor! Började som mensvärk runt bim, därefter ruskiga humörsvängningar och var riktigt dålig i magen, var sängliggandes i flera dagar. Just nu är det bättre och hoppas såklart det håller i sig :)

Stort grattis till alla som plussat! Skönt att inte vara ensam i denna situation.

• Lisa 236
    emtfb skrev 2014-10-17 08:30:58 följande:
    Okej men det är ju skönt, att få lite extra koll. Jag tror och hoppas att det inte är något fel, förstår att man går och är orolig och nervös. Stor eloge till dig/er, som gått igenom detta. Vilken styrka & vilket tålamod man måste ha, för att klara av er resa alltså. Men det är bra att ni inte ger upp :) 
    Tack så mycket... fina ord Blir så glad
  • nygift

Hej hopp hakar på här om de är okej. 23 år första barnet från västerås

har bf den 14 juni :)

• Lisa 236

Blev orolig idag... varit på extra Vul idag... är i v5+4 men de såg ebn fin tjock slemhinna och hinnsäck som var precis i rätt storlek men inget mer.... Hon tyckte dock att allt såg normalt ut MEN skulle de inte sett något mer??? Nästa Vul 29/10

• Mirella
    livslevande skrev 2014-10-17 08:42:58 följande:

Jag går också med :) jag är 24 år och bor i södra Indien med min man som kommer härifrån. Detta är min första graviditet, BF 13 juni men troligtvis senare. Borde vara i v 6 nu men var på första besök hos läkare igår som inte kunde se embryot än så troligtvis i v 5 men får veta säkert om två veckor.

Känner av massor! Började som mensvärk runt bim, därefter ruskiga humörsvängningar och var riktigt dålig i magen, var sängliggandes i flera dagar. Just nu är det bättre och hoppas såklart det håller i sig :)

Stort grattis till alla som plussat! Skönt att inte vara ensam i denna situation.

Å vad trevligt, själv är jag från Nepal, grattis till plusset :)
Svar på tråden Vi med BF Juni 2015