Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Är så sjukt nervös , rädd och ledsen idag. Ska på Vul då de misstänker utomkveds. Jag vet inte hur man ska orka ett nederlag till efter 12 provrörsbefruktningsförsök och av dom 8 Graviditeter men inget barn.... Åååh hitta styrka.
Oj hjälp va många vi blivit!!! Kul!
Har bara skummat igenom lite inte läst alla inlägg.
Såg lite diskussion ang kinesiskt test om kön. Jag gjorde med dottern och det stämde, även om inte jag trodde på det då eftersom jag var helt övertygad om att det skulle bli en pojke ;)
Jag är nu i v7 och började under slutet av förra veckan känna mig kraftigt illamående :P
Detta hänger i sig, i morse när jag lämnat dottern på dagis fick jag bädda ner mig i sängen igen för jag mådde så dåligt! Oerhörd tur att jag var ledig :O
Huvudvärk, ruskigt dåligt humör och väldigt dålig aptit :/
Har någon mer börjat känna av blodökningen i kroppen?
Tror det är den som ger huvudvärken och även tryckfall när jag reser mig. och andfåddhet och svettningar.. Hahahaha jag som tyckte jag var "symtomfri" :D
Hej alla! Plussade svagt i torsdags men fick det bekräftat i fredags att jag och sambon väntar vårt första barn! Kom inte riktigt som en chock då jag kännt en molnande värk i magen sen helgen innan :)
Jag gick in i v 5 igår och har BF 28 juni :)
Hej gick bättre än väntat idag i allafall. I och med att jag gjort provrörs så vet man ju när det blev befruktat så då är fostret litet, så vi får se vad som händer. MEN det är inget utomkveds å är så tacksam för det.
Hemsk läkare jag träffade i söndags som dömde ut allt och såg inte ens det de såg idag och läkare i fredags sa att det såg ok ut och hon såg samma som läkaren idag. Så det kan vara så olika vem man träffar.
Vi får se vad som händer återbesök på torsdag .
Hej gick bättre än väntat idag i allafall. I och med att jag gjort provrörs så vet man ju när det blev befruktat så då är fostret litet, så vi får se vad som händer. MEN det är inget utomkveds å är så tacksam för det.
Hemsk läkare jag träffade i söndags som dömde ut allt och såg inte ens det de såg idag och läkare i fredags sa att det såg ok ut och hon såg samma som läkaren idag. Så det kan vara så olika vem man träffar.
Vi får se vad som händer återbesök på torsdag .
Är nu i vecka 7 och så förbenat trött och börjar känna mig svullen om magen hela dagen. Märker av lite blodtrycksfall då jag reser mig. Har även lätt att få infektioner så jag är genomförkyld just nu. Men annars mår jag bara bra
Har fått tid hos BM den 7/11.
BF-Lista
5 juni. Michelle90, 24 år, 2:a barnet
6 juni: Mirella, 20 år, 1:a barnet 7 Juni, ancl, 23år, 1:a barnet
8 Juni. Skogisen, 33år, 1:a barnet, Umeå
11 juni: Vela81, 33 år, 3:e barnet, Höganäs
12 Juni ChiliFrö, 27år 2:a barnet
13 Juni. emtfb, 25år, 2:a barnet, Uppsala
14 juni. Lisan26, 26 år, 1:a barnet, Uppsala
15 Juni. Karro80, 34 år, 2:a barnet, Örebro
17 Juni. dstrl, 1:a barnet, Orust
22 juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, Östersund
Gott för dig Lisa med ett positivt besked iallafall! Hoppas verkligen det håller i sig så du kan följa med oss mot bebis i juni!
emtfb Med dotter hade jag inte ett enda symtom förän v 16 när magen börja väx sen lite foglossningar och psykiska påfrestningar.
Men detta känns inte som de blir en rolig graviditet :(
Lisa 236, Vad skönt att veta att det är något!! Nu hoppas vi att du får behålla det
Chilifrö, men då.. Hoppas det inte håller i sig så länge! Inge roligt att må illa..
Idag efter lunch så har jag börjat känt mig som bakis/feberkänslor och även illamående, inte sugen på nånting utan mår bara illa när man tänker på mat! Usch, vill inte må som jag gjorde förra graviditeten!!