• emtfb

Vi med BF Juni 2015

Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BF Juni 2015
  • emtfb

vincere, men hur kändes det då? Jag var jätte inne på att allt ska vara flickigt och jag köpte allt rosa nästan, när jag fick reda på att vi väntade en flicka. Jag skulle nog bli lite paff om det kom ut en med snopp ;) Men glatt överraskad förstås!
    Kommer du att kolla denna gång också? 

Mirella, spännande :) Roligt när det är första barnet för dig också. Kommer ni att kolla vad det bli för kön? 

• vincere
    emtfb skrev 2014-10-13 09:57:42 följande:

vincere, men hur kändes det då? Jag var jätte inne på att allt ska vara flickigt och jag köpte allt rosa nästan, när jag fick reda på att vi väntade en flicka. Jag skulle nog bli lite paff om det kom ut en med snopp ;) Men glatt överraskad förstås!

Mirella, spännande :) Roligt när det är första barnet för dig också. Kommer ni att kolla vad det bli för kön? 

Haha ja men man får ta beskedet på RUL med en nypa salt, det är ju inte till 100%, helst inte när de sägs vara en flicka. Ja jag blev ju jättepaff när jag såg en liten snopp! haha men det var bara roligt, det är ju bra att man börjar garva det första man gör efter en förlossning. Hade inte köpt nå rosa alls, så det spelade ingen roll på den fronten ;) 

Jag är så trött på allt rosa så jag kräks snart, så något rosa kommer inte köpas denna gång heller :P
  • Bellamamma72

Hej! Hoppar gärna in här oxå ????Bf 8 juni, 5:e barnet. Tre tjejer på 22,20 o 16 år o en liten kille på 9 månader?? är 42 år o bor i Uppsala / Knivsta .

• Smedegaard

Är i vecka 4 (3+6), och fick reda på idag att jag var gravid! Är 20 år och bosatt i Skåne, både jag och min sambo är jätte spända på vad som hända skall! 22 juni är det uträknat till :)

• Mirella
    emtfb skrev 2014-10-13 09:57:42 följande:

Nej jag vet inte jag vill egentligen inte veta vad det blir innan
  • mamaG

Hänger gärna på här. Har precis plussat och bf enligt senaste mens blir 15 juni. Dock väldigt osäkert med datum, har haft väldigt oregelbundna blödningar. Ska be om ett vul för att se efter.. det här är andra barnet. Första blir två nu om en vecka. Är 33 och bor i Småland!

• ancl

Vill någon lägga till mig i listan?

7e juni 23 år första barnet

• emtfb

Bellamamma, välkommen! Och vilket stort hopp det är mellan barnen, roligt :D

Mirella, jag kan inte förstå hur man kan hålla sig från att inte fråga vad det blir, haha men jag är ett kontrollfreak så kan va därför jag inte kan hålla mig ;)

vincere, nej jag vet, dom säger ju att man aldrig kan va 100% säker. Men jag trodde ju på det till 100% iaf ;) Haha rolig upplevelse. Vore roligt att se hur man såg ut och hur man reagerar ;) 
    Nej alltså jag har också ledsnat på rosa, allt har verkligen gått i rosa / vitt, tänkte faktiskt kors i taket, köpa en mörkblå vinteroverall! 

Svar på tråden Vi med BF Juni 2015