Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hakar på här.
18 juni är det beräknat. Är 20 år från Västerås. Första barnet :)
Välkommen & grattis! Spännande med första barnet. :) Känns allt bra? :)
Amanda heter jag, 20 år och plussade igår, går allt son planerat så har vi en liten hos oss runt den 22 juni 2015! Vi är överlyckliga, min sambo är 22 år och vi bor i en stor villa i Gualöv, en bit utanför kristianstad! Det är min första graviditet och jag är super spänd!
Träffa barnmorska den 7 november!
Tog 2 veckor för mig att bli gravid efter avslutad p-pillerkur! Blev chockad och trodde inte alls det skulle gå så fort!
Just nu mår jag bra, mår illa från och till men inte så att jag ska spy. Har lite värk i "tjejmagen" och vääääldigt svullen över magen! Min sambo har verkligen tagit sig in i rollen och hjälper till, stöttar och är förväntansfull, vi längtar så mycket :D
Hej igen plussade imorse och väntar nu tredje barnet med BF 11/6. Är 33 år och bor i NV Skåne. Har två flickor födda -05 och -07, samma make
har försökt i snart två år och blev nu gravida med hjälp av viktnedgång på 20 kg och dubbelkur pergotime. Har nog inte fattat det riktigt än fast jag haft det på känn
Grattis till alla er andra också
@Emtfb - dottern född -05 blev till efter enkelkur pergo på första försöket. Dottern född -07 blev till av sig själv
Börjar smälta in att det faktiskt är sant, så svårt att hålla sig när man bara vill berätta för hela världen och för storasyskonen som verkligen längtar efter småsyskon. Känns som jag ska försöka hålla det till v 12 men vi får väl se
Hejhej!
Igår ringde jag till min bm och bad om ett vul, dels för att jag inte vet hur långt jag är gången. Men ungefär v6 +-2-3 veckor. Jag vill veta mer exakt. Och dels för att jag inte har några som helst symptom. Var dödstrött för några dagar sedan, men nu är som vanligt. Får väl vara glad att jag inte har ömma bröst, blödningar, illamående, kissnödig, sug, osv osv.
Ett vul känns bra, blir dock först i början av november.
Längtar efter att få berätta till dottern, men jag tror att jag väntar tills det syns åtminstone :P När har ni berättat åt syskon?
@Emtfb - dottern född -05 blev till efter enkelkur pergo på första försöket. Dottern född -07 blev till av sig själv
Börjar smälta in att det faktiskt är sant, så svårt att hålla sig när man bara vill berätta för hela världen och för storasyskonen som verkligen längtar efter småsyskon. Känns som jag ska försöka hålla det till v 12 men vi får väl se
Hej hoppar in här.....
Är från Linköping 38år och gravid med 1:a barnet med Bf 12 Juni. Nervöst och oroligt här dock har gjort 11 provrörsbefruktningar tidigare med 8 missfall som följd. Nu hoppas vi på detta 12:e försöket
Hej! Hoppar in här, 21 år från rejmyre, en by utanför norrköping. Gravid med första barnet och är beräknad 22 juni :)
Hej hopp!!!! är i v 7+3 och detta blir mitt tredje barn. Mina andra är 8 och 6 år :) och jag är 29. BF är 1:a juni :)