Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Jag hoppar också in här, plussa idag, första barnet och ser frma emot att göra denna resan med er
Grattis Mirella, lisan & Samantha :D
Vad roligt med en till från Uppsala, kanske vi träffas på bb sen :p
Fy så illa jag mådde imorse när jag skulle upp och jobba. Hua!!! Men de gick över rätt fort som tur va.
Limpan, hoppas det är en nidblödning! Har du bokat tid hos mvc?
Tack emtfb!! Detsamma :) Verkligen kul med nån mer i Uppsala :)
Vill någon vara snäll och ta bort mig? Mera brunt och hcg stiger inte utan blir snarare svagare :(
Bara vänta ut det och köra på igen sen.
Lycka till ni andra!!
Är nig tyvärr försent för en nidblödning. Det sker väl när ägget fäster, alltså innan man plussat?
Så tråkigt Limpan nr2. Förstår att du blir orolig. Jag hade en ganska stor blödning när jag väntade sonen, men det gick bra ändå! Så det är ju inte säkert att det går dåligt bara för att man blöder.
Styrkekramar till dig i alla fall!
Grattis Mirella, lisan & Samantha :D
Vad roligt med en till från Uppsala, kanske vi träffas på bb sen :p
Fy så illa jag mådde imorse när jag skulle upp och jobba. Hua!!! Men de gick över rätt fort som tur va.
Limpan, hoppas det är en nidblödning! Har du bokat tid hos mvc?
Vill gärna vara med här :)
Plussade 1/10 och har enligt app bf 7/6.
Har lite.växtvärk ibland och mår ibland ibland illa men inte så farligt.
Värst av allt är tröttheten! Så trött på eftermiddagarna och kvällarna.
Vill någon vara snäll och ta bort mig? Mera brunt och hcg stiger inte utan blir snarare svagare :(
Bara vänta ut det och köra på igen sen.
Lycka till ni andra!!