• Lisa 236

Vi med BF Juni 2015

Hej hoppar in här.....

Är från Linköping 38år och gravid med 1:a barnet med Bf 12 Juni. Nervöst och oroligt här dock har gjort 11 provrörsbefruktningar tidigare med 8 missfall som följd. Nu hoppas vi på detta 12:e försöket

• Lisa 236
    emtfb skrev 2014-10-16 21:23:46 följande:

Välkomna & grattis tjejer! :)

Grattis! Vilken resa, du varit med om. Hoppas verkligen att fröet vill stanna denna gång. Glad Går du på extra koller, med tanke på dina tidigare missfall? 

Hej å tack så mycket... ja det har verkligen varit tufft. Ja vi ska på ett Vul den 29 okt det är första men sen är det flera som inte "vanliga" gör. Men så nervös att det ska vara något fel då. Hade en ofostrig graviditet senast så det är inte obefogat med rädsla. Men försöker glädjas så mycket det går.
  • Lisa 236
    emtfb skrev 2014-10-17 08:30:58 följande:
    Okej men det är ju skönt, att få lite extra koll. Jag tror och hoppas att det inte är något fel, förstår att man går och är orolig och nervös. Stor eloge till dig/er, som gått igenom detta. Vilken styrka & vilket tålamod man måste ha, för att klara av er resa alltså. Men det är bra att ni inte ger upp :) 
    Tack så mycket... fina ord Blir så glad
  • Lisa 236

Blev orolig idag... varit på extra Vul idag... är i v5+4 men de såg ebn fin tjock slemhinna och hinnsäck som var precis i rätt storlek men inget mer.... Hon tyckte dock att allt såg normalt ut MEN skulle de inte sett något mer??? Nästa Vul 29/10

• Lisa 236
    emtfb skrev 2014-10-17 17:43:37 följande:
    Har ingen erfarenhet direkt, men är det inte lite tidigt att se ännu? Och säger hon att allt ser normalt ut, så borde det vara det. Glad Tror inte du behöver oroa dig, men vid nästa vul borde dom nog se mera. Glad Jag fick ett vul när jag var i 7+4, då såg man ett tickande hjärta.
    Tack för pepp det behövs
  • Lisa 236

Är så sjukt nervös , rädd och ledsen idag. Ska på Vul då de misstänker utomkveds. Jag vet inte hur man ska orka ett nederlag till efter 12 provrörsbefruktningsförsök och av dom 8 Graviditeter men inget barn.... Åååh hitta styrka.

• Lisa 236

Hej gick bättre än väntat idag i allafall. I och med att jag gjort provrörs så vet man ju när det blev befruktat så då är fostret litet, så vi får se vad som händer. MEN det är inget utomkveds å är så tacksam för det.

Hemsk läkare jag träffade i söndags som dömde ut allt  och såg inte ens det de såg idag och läkare i fredags sa att det såg ok ut och hon såg samma som läkaren idag. Så det kan vara så olika vem man träffar.

Vi får se vad som händer återbesök på torsdag .

• Lisa 236
    Jamtlandstaus skrev 2014-10-21 12:51:59 följande:
    Vad skönt att åtminstone X var uteslutet! smile1.gif
    mm precis tack
Svar på tråden Vi med BF Juni 2015