Inlägg från: livslevande |Visa alla inlägg
  • livslevande

Vi med BF Juni 2015

Jag går också med :) jag är 24 år och bor i södra Indien med min man som kommer härifrån. Detta är min första graviditet, BF 13 juni men troligtvis senare. Borde vara i v 6 nu men var på första besök hos läkare igår som inte kunde se embryot än så troligtvis i v 5 men får veta säkert om två veckor.

Känner av massor! Började som mensvärk runt bim, därefter ruskiga humörsvängningar och var riktigt dålig i magen, var sängliggandes i flera dagar. Just nu är det bättre och hoppas såklart det håller i sig :)

Stort grattis till alla som plussat! Skönt att inte vara ensam i denna situation.

• livslevande
    Lisa 236 skrev 2014-10-17 15:49:23 följande:

Blev orolig idag... varit på extra Vul idag... är i v5+4 men de såg ebn fin tjock slemhinna och hinnsäck som var precis i rätt storlek men inget mer.... Hon tyckte dock att allt såg normalt ut MEN skulle de inte sett något mer??? Nästa Vul 29/10

Oroa dig inte, för tidigt att se något som fg skribent sa. Håller tummarna för er! :)
    Mirella skrev 2014-10-17 16:57:42 följande:

Nu har jag varit inlagd med dropp då jag kräks och har mig men fick åka hem idag :)

Usch hoppas du mår bättre. Själv är jag helt slut och kom inte upp ur sängen på hela dagen igår. Min snälla man kommer hem för att mata mig flera gånger per dag. Har även börjat må lite illa och har svårt för att äta då men inga kräkningar ännu.
Svar på tråden Vi med BF Juni 2015