Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Nedrans vad ont jag fått i sittbenen speciellt sedan ca en vecka! Någon som har något bra tips eller är det så här resten av tiden nu? Vid varje steg kommer som en stöt av smärta...
Snart är det juni och då börjar det dra ihop siffer de flesta utav oss!
Har ni börjat märka av några på-gång-tecken?
Jamtlandstaus: inga liknande erfarenheter, låter jobbigt hoppas det försvinner senast med förlossningen (gärna innan).
Whizzer: Tyvärr inga känningar men jag har rätt många veckor kvar men skulle gärna få ut krabaten rätt snart. Har du själv märkt av något?
blir helt GALEN, försökt svara här sen i torsdags men det fungerar verkligen inte från mobilen, sämsta appen NÅGONSIN. Speciellt när man skriver långa jävla inlägg.... gissar på att fler har problem då det är väldigt liten aktivitet i trådarna över huvudtaget här på familjeliv. Och i denna haha. Hjälper inte om jag inte använder vanliga webbsidan heller, ingenting som funkar där. Så hoppas de funkar nu när jag sitter vid en dator
spännande att höra att det känns som att det närmar sig för de flesta ändå! Min slempropp började lossna lite i torsdags och har kommit i lite småbitar sen dess men har inga andra känningar än lite starkare sammandragningar sen dess. Skönt att man inte går runt med en massa intetsägande förvärkar iaf, börjar man känna något vill man ju att de ska dra igång på riktigt. Återstår väl att se när de händer något, kommer inte ihåg om jag märkte att slemproppen gick senast. Hur var det för er som märkt att den gått? När drog det igång typ? Det är ju ett väldigt diffust tecken, kan ju dröja veckor ändå liksom.. haha.
Håller med har oxå försökt skriva via appen men det har inte funkat, är tvungen att gå in via Safari *morr*, även datorn krånghlade då den hela tiden loggade ut mig (använder gamla sajten ff då nya är ännu värre)!
Letade upp min anteckningar från dottern 2012, min slempropp gick först dagen innan förlossningen, magen började tömma sig 6dagar innan, hon sjönk ner även då, tilltagande mensvärk o väldigt tryck av hennes huvud 2 dagar innan... Vi får se hur det blir denna gång...
billies: Jag hade ju något slemmigt som kom ut för ett par veckor sedan men inget, absolut inget annat har hänt
Testade med med safari i Iphone men det gick inte.. safari i datorn där emot funkar finfint. Så värdelöst som sagt :D
En fråga igen till er som fött barn... Jag har en värk var 10:nde minut och har haft detta ett tag. Kan jag fortfarande hålla mig lugn eller? :)
En fråga igen till er som fött barn... Jag har en värk var 10:nde minut och har haft detta ett tag. Kan jag fortfarande hålla mig lugn eller? :)
Hur länge håller de i sig? Och är de onda?